A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Qashqai (2013)

Qashqai 1.6 DIGT N-Connecta 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életünk egyik álma:új autót a házba (Qashqai)

Szöveges ítélet

Életünk egyik álma valósult meg, amikor megtettük és némi típusválasztási küzdelem után megállapodtunk a Qashqai mellett. Konkrétan N-Connecta 1.6 DIGT turbómotorral 163 lóerővel. A megvásárlása is megérne egy külön cikket, mert úgy gondoltam, hogy megversenyeztetek 8 Kecskeméthez legközelebbi kereskedést. Még a facelift előtti modell volt, eleve akciós volt. Érdekes eredménye lett, hiszen két kereskedés nem is válaszolt a megkeresésemre, kettő a listaárat ajánlotta, négy pedig komolyan vett. Mindegy, erről ennyit. Kecskeméten vettük meg, nagyon el akartak adni Nissant nekünk! Olvastam a típusról, motorról, már amennyit találtam, mert az nem sok volt. Az a kevés írás alapvetően pozitívként mutatta be a qashqai-t, max a csomagteret kicsinylette, meg pár fura megoldást, de erről majd később.
Jelenleg 11 ezer km van benne, most jön az éves olajcseréje, de én 6000 km-nél lecseréltettem az olajat+szűrőt, nem olcsó a 0W20as olaj. Eddig számottevő gond nem volt vele, egyszer jelzett be kb 3000km-nél a bal első kerékszenzor, meghülyítve persze több mindent is. Pillanatnyi fennálló hiba, eltűnt magától, de azért bevittem a márkaszervízbe (olasz út előtt), hogy olvassák ki, de ők is a karjukat tárva mondták, hogy nem tudják mi volt, de eltűnt magától. Azóta sem jött elő. Kisebb zajok jöttek, ezek okát megtaláltam, egy csavar a kesztyűtartóban meg egy a térképtartóban zsír új, sosem használt. Nekem teljesen jó és tetszik: fékei, kormányzása, rugózása. A váltó kapcsolása többeknek nem jön be, elején még fura volt nekem is, de megszoktam, vagy bejáródott. Ajánlják bele a prémium üzemanyagot, én csak azt töltök bele. Az úton: alapvetően dinamikus, bár egy korai felkapcsolásnál 2000ford. körül belustul, olyan mintha nem is turbós lenne. Ehhez is hozzá kellett szokni, ha nem engedem vissza a fordulatot 2000-ig, akkor nincs gond. Tehát kissé pörgetősen kell használni a dinamika miatt. Zajok: a motorzajok ellen nagyon jól szigetelt, alul, felül, tűzfalnál, szinte semmi hangja! De: szélzaj- 120-ig majdnem semmi, de utánna viszont igen erős -nagyon jól használhatóak a nagy tükrök, de én onnan hallom a szélzaj jó részét. Egyéb zajok: persze elfogadom, hogy nem prémium márka, de kisebb zörgések jönnek elő az utastérben, nem vészes és inkább akkor volt hallható, amikor télen nagy hideg volt. A belső minőségen a spórolás, mint sok más típusnál is láttam, inkább hátul szembetűnő.Fogyasztás: érdekes- nem egy pihe könnyú autó, ami nem baj. Ám a magas felépítés+légellenállás+18as kerekek miatt 120 km/h fölött ugrik nagyot a fogyasztás. Tehát autópályán pld. Viszont ez alatt a méretét, motorját meghazudtoló fogyasztást is tud. Országúton 100 körül tudtam 5,3 átlagot is. Ha odafigyelek, városban sem megy nagyon 7 fölé. De ha sportos valaki, símán tudhat 8-9-et is kajálni.
Belső komfort: nekem tetszik alapvetően, ami fura, az a jobb első ablak, nincs komfortkapcsolás, közp. zárnak nincs menetközbeni automatikus bezárási funkciója, kamera+navi képfelbontás nem túl szép. Napellenzőkben nincs piperetükör megvilágítás (ezt az asszony tette szóvá) A navi egyébként jól működött Olaszban és Bulgáriában is. Gyorsan reagált a hibáinkra. Telefonokat gyorsan és jól felismerte, bár jó lett volna, ha nem csak egy USB csatija van. Zene: 6 hangszóró, rádióval nagyon átlagos a hangzása, jó minőségű mp3 zene, kellemesen szól. Nem túl erős a rádióerősítője, néha gyengül a rádióvétel, ahol másik autónak még szól! Amikor megvettük -hosszú távra- csináltattam egy alvázvédelmet és üregvédelmet, nem nagy költség.

Hibalista

- Bal első kerékszenzor, pillanatnyi hiba, magától megszűnt

Ide hordtam szervizbe

1. szervíz jön

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat Variant Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Qashqai 2013 (2014)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)