A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Qashqai (2007-2013)

Qashqai 1,6i Acenta 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nissan Qashqai 1,6i - csak tette a dolgát

Szöveges ítélet

Előzőleg két francia járművem volt: egy 206-os majd egy 307-es. Akit érdekel:
206: http://nepitelet.hu/autok/peugeot/206_1998/szerettunk_imre_imr-008-volt_a_rendszama.../
307: http://nepitelet.hu/autok/peugeot/307_2000/kiralykek_sorenyes/

Mindig is japán gyártmányú autót akartam. Így vettem egy Angliában összerakott Renault-Nissan házasság gyermekét. A motor japán, 1,6i. A lényeg. Igazából ez volt az első olyan autóm, amire azt mondam, mikor eladtam, hogy megérte az árát. 2013. decemberében újonnan vettem, megrendeltem az egyik utolsó 2010-es faceliftes verziót. Emiatt az ára is igen kedvező volt. Elvileg minden korábban kiderült baját már orvosolták. Valószínűleg így volt, mert egy izzót sem kellett benne cserélnem, pedig napi használatban volt. Megjártuk vele külföldöt is jónéhányszor. Kapott vihart elölről és egy elbambult autosót háturól. Szerencsére semmi komoly kár nem kelettkezett a kocsiban. Két lökhárítócserével megúsztam.

Külföldi úton a fogyasztása simán 6,7l volt 100-on. Egy tankkal el lehetett vele menni a magyar határról Bregenz-ig. Írtam beszámolót az index qashqai fórumba. Akit érdekel ott elolvashatja.

A motor bár gazdaságos volt, sztem a nehéz kasztnival kicsit erőtlen. 5.000-es fordulatig felpörgetve persze leadta a 127lovat. Nagyobb emelkedők légkondival, három embernek való csomaggal és ugye a három emberrel már kihívás volt. Kapcsolgattam is vissza. A csomagtartója és a belső kialakítása teljesen rendben volt. Eleinte bántam, hogy nem +2-es és üvegtetős. Tekna lett volna következő felszereltség, de az már nem fért bele a keretbe.

Néhány szerelési trehányságot leszámítva: nem sikerült tökéletesen az ajtókat síkba elhelyezni, sorjás műanyagok, a napellenzőnél nagy csavarok. Ez utóbbit igazán letakarhatták volna vmivel. A hűtő rostélya nagyon hasonlított a Daciaéhoz illetve az elöl levő belső világítás kapcsolója ritka bénán nézett ki.

Valójában erről az autóról semmi rosszat nem tudok mondani. 15.000km-ként elvittem szűrőket és olajat cserélni. Prémium olajat vettem hozzá. Aki megvette jól járt vele.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 307 1,4i Következő autója? Murano 3.5 V6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Qashqai 2007 (2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)