Agresszív macska
Szöveges ítélet
Az autó először még fel sem tűnt nekem, amikor a Wagon R+ utódlásához kerestünk megoldást. A család egy jó barátja vezeti a fenti kereskedést, így megbízható helyről kölcsön kaptuk 1 hétre ezt az autót. Soha nem kapták többet vissza, bevált egy régi autókereskedői trükk, rémesen beleszerettünk. :-)
Az autó nyilvánvalóan nem hasonlítható össze, az amúgy általam fullosra ( értsd a típusban soha nem létező extrákkal ) felszerelt Suzukihoz.
Nagyon kényelmes, magas, a futóműve mindent kibír.
Sima futás, csendes motor ( igaz csak 4000-es fordulatig )
Komfortos kormány felszerelés, egyszerű kezelhetőség, kézre áll minden.
A váltó pontos, a kuplung puhán vált. A motor elnyűhetetlen.
a fényszóró kiváló, a Xenon kellemes látási viszonyokat biztosít este.
A csomagtér nagy és jól variálható az osztottan ledöntött hátsó ülések segítségével.
A panoráma tető mindenért kárpótol.
A tolatóradar pontos, jól irányít.
A tempomat fontos az alacsonyabb fogyasztás miatt és jól használható
Ami nem szimpatikus:
Az ablak emelőkapcsolók elhelyezése nem jól sikerült, a kézfejed kényelmetlen visszahajlításával tudod kezelni csak.
Hiányzik a 6. fokozat a váltóból, a motor hangossá válik 4000-es fordulattól.
Lehetetlen helyen van a pollenszűrő, így akinek nincs csere rutinja, az csak a márkaszervízben tudja cseréltetni ( megoldást a fórumra feltettem sok ember örömére )
Viszonylag magas fogyasztás ( 8-9 között városban ), de ez a kocsi 1,5T :-(
Méreg drága gumik, ha nem engedsz a minőségből ( szerencse, hogy van ismerősöm a Continental-nál )
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
NISSAN Hovány Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wagon R+ 1,3 VVT | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
