A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Pulsar (2014)

Pulsar 1.5 dci Tekna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos, komfortos, kompakt túraautó

Szöveges ítélet

Volt évekig egy E91 BMW -m, ültem huzamosabban (sofőrként) Daewoo -ban, Volkswagenben, Audiban, Suzukiban, volt egy OT Corollám is évekig, stb...
Van összehasonlítási alapom.

Egy szóval, Vályi Pistásan: egy közlekedőedény. Semmi több. De az kényelmesen, gazdaságosan.

FENNTARTÁS
A szervizelése mocsok drága, de hát modern dízel - bár legközelebb nem valószínű, hogy márkaszervizbe viszem olajcserén kívül másra.
Csak remélem, hogy a kuplung, kettős-tömegű, turbó ördögi hármas kibír kb 250.000 km -t.

FOGYASZTÁS
Fogyasztása brutál, ha akarod se megy 5 fölé nekem (városba talán) - télen még nem használtam, de a nagy átlag is 4.8, amit újkora óta átlagol. Nem csal a számolásban.
Pálya 130 -al: 4.5, város 5 körül, 90 -es tempónál egyszer kihoztam 3.5 -re.

KAROSSZÉRIA
A fényezés sajnos nagyon könnyen sérül, a lámpa már most bemattult, az elemek tele vannak kisebb-nagyobb karcokkal. Polír mondjuk leviszi a nagyját.

A bölcső nálam egész szépen elkezdett rozsdálni, drótkefe + alvázvédő ideiglenesen megoldotta, de mászik vissza rá a felületi. Én nézegetném a helyetekben, 2-3 havonta akna alól.

KOMFORT, BIZTONSÁG
Ráfutásgátló hasznos, nem idegesítő és mindig akkor szól, amikor tényleg kell (én kicsit dinamikusan vezetek, ezért szokszor bepittyen, de elviselhető). Fékeznie még nem kellett.
Elektromos szervó nagyon érzéketlenné teszi a kormányzást.
Ülések kényelmesek, klíma jó, kulcsnélküli bejutás nagyon kényelmes, az óracsoport ronda, de a középső lcd panel egész ízléses és hasznos.
Esőérzékelő, fényérzékelő (automata lámpa) jól működik.
Futóműve kicsit kemény, nem nagyon szereti a rossz utakat.
Az alja nagyon alacsonyan van, csak tolatva parkolj, mert tépi le a koptatót, már egy alacsony padka is. Első héten azon a dombon felakadtam a ház előtt, ahol gond nélkül elmentem az AE92 Corollámmal, pedig az is nagyon alacsony autó volt.
Tolatókamerát még szokom (nem a 360 -as), nekem kicsit furcsa, furcsák a színek, a felbontással nincs baj.

MENETDINAMIKA
Nagy a turbólyuk, idegesítően. 4 -est 50 -nél még nem szereti, 3 -asnál meg ajánlja fel a 4 -est. Nem egy városi autó, nem is ez a felhasználási helye nálam.
Mentem vele 200 -at (német autópályán természetesen), ott forgott 4000 körül, de vitte volna még úgy éreztem. Itt már nagyon nagy a szélzaj.
Arra amire tervezték tökéletes, autópálya 140-150 -es tempó.
A benzin motorral szerelt Pulsart nem ismerem, de úgy halottam annál is egész szépen beszűrődik a motorzaj. Na a dízel attól is durvább lehet, mert itt tényleg minden ütemet hallasz. Bár engem nem idegesít, szeretem hallani a motor hangját. Így is eléggé el vagy már szigetelve a külvilágtól egy modern autóban.

HELYKÍNÁLAT, MULTIMÉDIA
Ismételvén a többieket: a helykínálat tényleg nagy, hátul is hatalmas (ebben a szegmensben).
A beltér egész pofás, jó minőségű anyagokból, körülötted minden puha műbőr, széles könyöklővel mindkét oldalon.
A multimédiás rendszer egész korrekt, felismer mindent USB -n keresztül, a navigáció is használható.
Telefon Bluetooth kapcsolattal nekem nem volt bajom, mint a többieknek, nekem tartja a kapcsolatot vele mindig.

SÖTÉTBEN
Lámpa egész jól világít, érdemes beállítani a megfelelő pozícióra menet közben sötétben, hatalmas a különbség. Reflektor is jól szór.


Japán tervezés, spanyol gyártás, francia szívvel. Hát, meglátjuk mi lesz belőle. Ezen futásteljesítmény felett lesz érdekes, remélem nem fogja sokat koptatni a pénztárcám 200.000 - 250.000 km-ig.

Fogom bővíteni ezt az irományt szerviztapasztalatokkal, esetleges hibákkal.

ÖSSZEGZÉS
Megragadván az alkalmat - mivel egész kevés Pulsar fut az utakon - pedig összegezve egy egész korrekt, kényelmes, jól használható, gazdaságos autónak mondanám, ezért nehéz a magyar Pulsar tulajdonosokat valamilyen formában összekapcsolni, pedig nagyon hasznos lenne, főleg az idő előrehaladtával, ahogy kijönnek a problémák. Megalapítottam a magyar Facebook csoportot, kérek minden Pulsar -ost aki olvassa ezt, lépjen be, hogy tudjuk egymást segíteni.

JAVASLATOK
Véleményem szerint érdemes a start-stop rendszert (főleg) autópályás / intenzív használat közben kikapcsolni, mert elterjedt szokás a turbós motorokat leállítás előtt 1-2 percig hűteni, hogy az olaj ne tudjon a turbóra ráégni, így leamortizálva a csapágyat és az olaj minőségét. Sajnos arra vonatkozó információm nincs, hogy a start-stop rendszer számításba veszi-e a turbó és / vagy olajhőfokot a motor leállítása előtt, illetve van-e hűtése a turbónak, ha áll a motor. Ezért jobb a békesség.

Érdemes a márkaszerviz által is használt új technológiájú ELF DPF olajat használni, mivel a részecskeszűrő sokkal kevesebb eséllyel lesz tömített, az alacsony kén, szulfáthamu és foszfortartalom miatt.
Főleg a dízelüzemű motorral szerelt autóknál érdemes kerülni a gyakori városozást és / vagy minimum hetente beiktatni egy minimum 50-60 km -es autópályás túrát, ahol a fő szempont a fordulatszám legyen, a DPF tisztulásának alapfeltétele az üzemi hőmérséklet és a minimum körülbelül 2000-2500 percenkénti fordulatszám. Így elkerülhető / kitolható a horribilis áru DPF szűrő cseréje. Több autótípusnál is további regenerálási alapfeltétel a minimum 25% -os üzemanyagszint. Azt, hogy a Pulsar motorvezérlője ezt figyelembe veszi-e, azt nem tudom. Sajnos nem Ad-Blue -s.
Tankolás: Dízel üzeműeknél tudom javasolni az OMV Maxxmotion -t, minden második, harmadik tankolásnál. Én az összes eddigi dízelautómat megtankoltam vele. Nyáron ugyan nem sokat veszel észre, de a téli mínuszokban bizony igen is észrevehető a különbség a sima és a jól adagolt dízel üzemanyag között, az alapjárat kisimul, az indítás sokkal könnyedebb a Maxxmotion javára.
Benzinüzemű motoroknál különbséget én még nem vettem észre, azt talán érdemes megemlíteni, hogy 95 -től eltérő oktánszámú benzint tankolni nem érdemes. Negatívba tudjuk, hogy miért, de a 100 -as benzinnek sincs semmi értelme. Sem kevesebbet nem fog enni az autó, sem jobban nem fog menni.

Az olajcsereperiódust a 30.000 helyett levinném a helyetekben 20-25.000 -re, és vele egyidejűleg levegő- és gázolajszűrő is (dci -nél) legyen cserélve.
Vezérlésre 160.000 km van megadva, én 145.000 -nél már igencsak fostam, ekkor lett cserélve.

Folyt köv.

Hibalista

- Ülés kotyog a kanyarban, még garancia alatt a teljes középső multimédiás-klímás panel. - Ajtóhatároló törött.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz, Nissan Veszprém. Ahogy az összes márkaszerviz, ez is irreálisan drága. 280.000 Ft volt a 150.000 ezer km -es szerviz.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Corolla Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Pulsar 2014 (2015)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)