A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Pulsar (2014)

Pulsar 1.2 DIG-T | TEKNA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korrekt

Szöveges ítélet

Használtan vásárolt (15e km) NISSAN Pulsar 1.2 DIG-T (115 LE) – TEKNA felszereltség.

Első japán autóm. Először városi SUV-t kerestem (QASHQAI, TUCSON, SPORTAGE), de a történet úgy alakult, hogy elegendő lett egy kisebb kategória. Igazából teljesen véletlenül választottam ezt az autót. Nem volt semmilyen meggyőződésem vagy márkahűségem. A legtöbb autó nem tetszett. Ha tetszett egy típus, akkor azok éppen modellfrissítés előtt álltak (Cee’d, Sportage, i30).

Egyelőre nagyon tetszik az autó. Meglepően tágas belül és magasabban is ülök benne az átlag személyautóknál. Belül nagyon kényelmes, komfortos, minden kezelőszerv elérhető közelségben van. Ülések is tökéletesen rendben vannak. Kifejezetten jó helyre került az indítás gomb, mely a váltó előtt található. A külseje nagyon tetszik. Kevés van belőle az utakon – tehát nem tucat autó.

A motor meglepően dinamikus, ha őszinte akarok lenni, nem gondoltam volna. Természetesen 1500-as fordulatig nem várjuk a csodát – ahogy ezt korábban egy népítélő (új Qashqai kapcsán) megírta. Fölötte viszont igen fürge. Autópálya tempónál is dinamikus a gyorsulás.

Fogyasztás baráti. Autópályán 140-150-es tempóval szoktam közlekedni ott az átlag 6.9 – 7.8 között mozog (2900 fordulattal). Autóúton varázslatos 5.5 körül szerepel, de volt már 4.8 is. Városban ki szoktam hozni 5.6 - 7.5 közötti átlagot, ez nyilván nagyban a forgalom és útvonal függvénye.

Az én autóm rendelkezik az összes elérhető extrákkal, melyek:
-Aktív Biztonsági Pajzs - sávelhagyás-jelző, holttér- figyelő és mozgótárgy-észlelő rendszer;
-NissanConnect – 5.8 colos érintőképernyő, Bluetooth, USB;
-Technológia Csomag: 360 fokos parkoló kamera (felülnézeti funkcióval), elektromosan behajtható tükrök, Aktív Biztonsági Pajzs, (sávelhagyás-jelzés, holttér-figyelés, mozgó tárgyak észlelése, vészfékezési asszisztens);
-Komfort Csomag: Esőérzékelő, alkonyatérzékelő, automatikusan sötétedő belső tükrök, intelligens kulcs;
-Start-Stop rendszer;
-Ülésfűtés az első ülésekhez;
-Gombbal történő indítás;
-4db elektromos ablakemelő (1 automata);
-17" könnyűfém felnik;
-LED - fényszórók automatikus magasságállítással, időzített ki/be kapcsolással;
-Sötétített hátsó oldalablakok és csomagtér-ablak;

Nekem hasznosak ezek a funkciók, korábban nem volt alkalmam ezekhez – jó szolgálatot tesznek.

Fontos megjegyezni, hogy elképesztően csendes az autó. Szinte alig jut be bármiféle zaj az autóba. Érdekes, hogy a dízellel kapcsolatban éppen az ellenkezőjét írják.

Nagyon jól szolgál a 6 hangszórós audio rendszer is. A beépített navigáció szuper, bár ráférne egy frissítés a térképre és ezt ingyen nem lehet megtenni, amennyire én tudom, továbbá jelenleg nem is érhető el hozzá frissítés.
Csomagtartó a kategóriájában nagyon tágas. 4 db 17’ gumiabroncs gond nélkül elfér benne.

Érdekesség/furcsaság:
-A sávelhagyás-jelzés, holttér-figyelés kikapcsol ha a kamerák/szenzorok, jellemzően esős időben bekoszolódnak;
-Mosást követően egyszer elment a fent említett sávelhagyás-jelző és holttér-figyelő rendszer egy másik alkalommal pedig a rádió és navigáció hangja. Mind a két esetben a következő indításnál már rendben működött minden... mh

Ami nem ok:
-LED Fényszórók (és ez nem biztos, hogy az autó hibája). Tökéletesen világítanak, azonban olyan éles a megvilágított és nem megvilágított felület határa, hogy nekem olyan érzésem van, hogy alacsonyra hord – nem látni jól;
-Az automata fényszórómagasság állítás meglátásom szerint nincs jól kalibrálva, mert 3 felnőttel a hátsó ülésen nagyon lefelé hord, de annyira, hogy távolsági nélkül lehetetlen közlekedni – ez kifejezetten dühítő és zavaró;
-Az ablakmosó fúvókák nagyon alacsonyra hordtak, de ezt orvosolták – így az most rendben van. Megjegyzendő, hogy az ablakmosó folyadék-tartály, jelentős mérete ellenére hamar kiürül.

Hibalista

- Egyenlőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo (I-es) Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Pulsar 2014 (2015)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)