Az ismeretlen
Szöveges ítélet
Első használt autó amelyet magamnak (párommal) vettünk. Pesti használat miatt nem akartunk óriásu autót így a ferdehátóak mellett döntöttünk. Sokáig kerestünk a piacon autót amire lecsapnánk. A típusról korábban nem is hallottunk csak szembe jött egyszer a találatok között. Elsőre megtetszett a forma meg a felszereltség.
Mostmár 1 éve használjuk főleg Pesten munkába járásnak és havonta egyszer vidékre megyünk vele (1 hétvége alatt 500 km nagyjából). A fogyasztása így 5,22 aminek nagyon örülök. Az 1 év alatt semmi nem ment rajta tönkre csak kopó alkatrészeket kellett cserélni (féktárca, betét és gumi). Márkaszervízben volt a féktárcsa csere így elég drágára siekrült (113k) de ilyen kocsinál nem éri meg szerintem mindneképpen az olcsóság felé húzni. Gumiból is minőségit vettem így az se volt olcsó de nekem megéri. Most fog menni első olajcserére mióta nálam van mert vásárlás előtt az eladó a teljes szervízt megcsinálta.
Na és a lényeg. Amit imádok a kocsiban az az óriási helykínálat. Elől és hátul is nagyon kényelmesen el lehet férni. egyedül annyi, hogy elég alacsonra kell ülni bár a korábbi autóm amit kaptunk a párommal egy Wagon R+ után szerintem minden mély lenne :). A csomagtartó szerintem bőven elég. A hétvégi utazásokra mi 1 nagy bőrönddel és 3-4 bevásárlótáskával szoktunk utazni amely bőven befér okosan pakolva még annak ellenére is, hogy nekünk mélynyomó láda is be van szerelve.
A teljesítménye nekem bőven elég, ha megnyomja az ember tud fürge is lenni de az ereje olyan 2000-es fordulatnál jön meg ahol a turbó nagyon érződik. Városi autózásra bőven elég az ereje és autópályán is jól ki lehet vele gyorsítani hogy besoroljon az ember.
A felszerelstség tekintve nekem a legjobban felszerelt model van. A 360 fokos kamera nagyon megkönnyíti a parkolást. Az ülésfűtés télen angyon jól jön annyi, hogy nekem kicsit lassan fűt be és lehetne melegebb is.
Negatívumként két dolgot tudnék megemlíteni. Az egyik a start-stop rendszer. Indításnál bekapcsolt állapotban van mindig és nem lehet átállítnai, hogy kikapcsolt állapotban legyen mikor indítom. A másik pedig a központi egység érintőképernyője vezetés közben nehéz rádió adót váltani, jobbak lennének a fizikai gombok erre a célra.
Összeségében szerintem egy nagyon jó választás volt csak ajánlani tudom. Szerencsémre az előző tulaj nagyon vigyázott rá így hozzám is jó állapotban került.
Hibalista
- 1 Év alatt nem ment tönkre semmi rajta csak kopó alkatrészeket kellett cserélni (féktárcsa , gumi)
Ide hordtam szervizbe
Nissan Rácz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Wagon R | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
