Van és jó ez így
Szöveges ítélet
Az okok, amiért ezt a típust választottuk: Nagy csomagtér (HATALMAS!!!), kényelmes, nagy utastér, nem divatos autó, azaz nincs túlárazva, nem telepi tuning. Első tulajdonostól vettük, vidéki autó volt Budapesten. Városban és országúton is használjuk. Nem vigyázunk rá, két gyerekkel hajtjuk, de mindig visszük szervízbe időben. 1.6-os, azaz a nagypapás vezetésen túl másra nem lehet használni (1,5 T a tömege!). Lendületből mindenhol szépen elmegy és csodálatosan fogyaszt még városban is! Van pár idegesítő elektromos gond vele, de melyik francia kocsival nincs ilyen idősen (Renault Laguna ugyanez a kocsi). Már gyötört kicsit, mindig megfordul a fejemben hogy lecseréljem, aztán megnézem a felhozatalt, az árakat és főleg az üzembentartás (fogyasztás) költségeit és rájövök, hogy dehogy cserélem le! Nem vagy sem típus, sem autószerelmes. Egy eszköznek használjuk az autót, ami elvisz A-ból B-be és vissza. Ha újra megvehetném most ugyanezt ugyanolyan állapotban, nem haboznék. Pedig már 14 éves!
Hibalista
- Fékek, kuplung, gömbfejek, valamiért sípol jobbra indexnél :)
Ide hordtam szervizbe
Nissan Zugló
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Újlipótvárosi szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E30 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
