Überfos kamuJAPÁN
Szöveges ítélet
Nagyon megtettszet és megvettem, Természetesen hitelre 7900000 Ft-ért. A kocsiban a b?rön és az elektromosan állítható üléseken klívül minden benne volt. Egy darabig szerettem azután csúnyán összevesztünk.
Én abban hitben voltam, hogy egy megbízható Japán autót veszek, majd kés?bb megtudtam, hogy egy valahol angliában öszzerakot gépet vettem. Azt hittem, infarktust kapok, mikor megmondták. Az értékesít?k err?l megfeledkeztek.
2000 km után csörgött zörgött az egész felépítmény, 20szor voltam szervízben, de nem tudták megoldani. A hátsó csomagtartóajtó és az ?t takaró tejfölösdoboz m?anyag közé be tudtam dugni a fél tenyerem! A m?szerfalat 2szer szedték le, hogy megnézzék, mi kerepel mögötte, de ez is így maradt.
10000 km után után éls? lengéscsillapító és leng?kar csere.
12000 km után a vezet?ülés cseréje és a válltó csak nehézségek árán kapcsolható. Azok a hiperfos Xenon-lámpák egyfolytában vibráltak, azt mondták, hogy majd beállnak. Hát nem. Azokat is 2szer cserélték párban. Az elektromos ablakok is akadoztak, az ülésf?tés teljesen rapszódikusan m?ködött, néha 1-es állásban leégette a sz?rt a seggemr?l, néha a másik állásban olyan meleget adott csak mint egy békafing. És fordítva. Miután megtudtam hogy az autómat török vendégmunkások legózzák össze, fel is t?nt az illesztési hézagok válltozatossága. A kocsiban lév? drága gyári CD úgy szólt, mint apám Sokol rádiója. És még mindig csörög-zörög a híres Japán technika. Persze az autónak voltak jó tulajdonságai is, de melyiknek nincsenek. Annyira tele lett a tököm vele, hogy egy év után már szabadulni akartam t?le. Amikor kinéztem magamnak egy másik igazi Japánt, akkor azt monták hogy csak nekem 3,9 millioért beszámítják. Akkor elküldtem az értékesít?t abba jó rizszabáló Japán anyjába. Most egy kereskedésben áll 5,3 milláért.
És most jól gondol meg, hogy ilyet akarsz-e.
Hibalista
- Elég sok minden. Majd elolvasod.
Ide hordtam szervizbe
Óbudai márkaszervíz. Nagyon ügyesek, gyorsak, sgít?készek, csak szarból ?k se tudnak igazi Japán autót csinálni.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | Honda CIVIC 2005 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
