A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (2002)

Primera 2.2 dci 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nehézbombázó

Szöveges ítélet

Szerintem egy szeretnivaló, élhet? autó.
Nekem már a módosított dízel van. Ez 138 pacit és 314 NM-es nyomatékot jelent.
Az el?nye, hogy céljának tökéletesen megfelel: kényelmesen, biztonságosan olcsón elvisz a világ végére is.
Dinamikus formája 2 év után is tetszik, és nem t?nik batárnak, pedig nem kicsi. Szerintem ez lehetett a tervez?k célja. Nagy autós érzés, luxus és er?.
Lágyan megy, mint egy hajó, és ha kell, megy- akár 200 km/h-val is emberes emelked?n.A városból kiérve 80-nál be lehet tenni hatodikba és -normál el?zésnél nem kell visszakapcsolni- ezzel el is lehet menni uticélunkhoz. És eközben nevetségesen keveset eszik. Hajtva vegyesen a 7,5 egy 1,5 T autótól szerintem jó. Legkevesebb 5,8 volt,de padlógázzal se sikerült 8,5 fölé tornászni. A méretb?l adódó hátrányok parkoláskor jelentkeznek. Ezt a tolatókamera nagyszer?en csillapítja, így némi gyakorlással kisebb autókat megszégyenít?en lehet vele parkolni. Legnagyobb szívfájdalmam a terhelésváltási reakció. A lágy futóm?nek és a nagy tömegnek köszönhet?en elég könnyen kilehet hozni a sodrából a fenekét. De nem ez nem sportautó! Szerintem nem véletlen tették bele az ESP-t. Nagyon szépen korrigálja a helyzetet. Szinte bolond biztos. Durva hibánál pedig segít megoldani a szitut.
Szóval az elektromos kütyük nagyjából gyógyír nyújtanak a kényelem oltárán feláldozott tulajdonságokra.
A hibáiról: Igen ezen az autón látszik, hogy nem Japánban rakták össze. elég nagyok az illesztési hézagok és el?fordulhatnak kisebb hibák.(Más primerasoktól tudok)
De még mindig megbízhatóbb, mint egy európai.
Foglalkozásomból adódóan sok autóba ültem és nem állítom,hogy nincs jobb (pl egy subaru, ami drágább és nincs dízel) de különösen ezzel dízel motorral rendkívül jó ár-érték arányt értek el.

Hibalista

- Az indítómotor testkábele leszakadt.Szemmel láthatóan gyárilag nagyon megnyomták és id? kérdése volt, hogy mikor szakad el. Szerencsére jókor tette.

Ide hordtam szervizbe

Stickl Kft
7200 Dombóvár, Gagarin u. 38
Jól felszerelt m?hely. Soron kívül gyorsan megoldják ha csak kisebb gond van.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 100 nx Következő autója? Subaru impreza 2.0
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)