A hűséges társ
Szöveges ítélet
Hűséges autó! Ragaszkodó... Egyszer megveszed, hűségesen ragaszkodni fog hozzád, szinte lehetetlen eladni! Ne félj, nyugodtan megadhatod a telefonszámodat, mert a kutya se fog zaklatni! Egy sok extrával felszerelt (bőr belső, ezer légzsák, tolatókamera, 6 sebességes váltó, stb. stb.) igen szép autóról beszélünk. Az ismerősök mind azt hitték, hogy új autót vettünk, pedig akkor már hét éves volt. Nincs vele semmi különös probléma, amúgy megbízható, üzembiztos, bár egyszer azért megszopatott. Az önindító megadta magát vidéken, úgy kellett betolni. A kormányszervó hiba megoldhatatlan, de az egy csomó más gondot is okoz, dönti a dominókat! A hatsebességes váltó ellenére baromira nem lehet levinni a fogyasztást 10 liter alá, bárhogyan vezeted és bárhol, azonban ennek fejében nem kapsz semmit. Autópályán 130-al autózhatsz 10,2 literből, a városi forgalomban nem kapsz gyorsulási élményt, igazi lomha dög. A 140 lóerőt max. erős lejtőn fogod érezni! A váltó nehézkes, a Renault-okhoz méltó: nagy holtjátékkal, reccsenésekkel dolgozik, meg kell szokni, mert amúgy össze-vissza fogsz váltani (pl. 5-ből nem 6-ba, hanem vissza 4-be...). A javítása sem egyszerű, az alkatrészek nagy része nem létezik utángyártottban, veheted meg a gyári japán dolgokat, ami azért is érdekes, mert a Renault gyártja már az összes Nissant 2003 óta. Szerintem nem véletlenül nem gyártják már, mellé nyúlás volt a Nissan tervezőitől, de tőlem is...
Hibalista
- - Szervó kormány, felújítás 130,000 Ft, de még mindig csöpög... Állítólag Nissan betegség, de muszáj volt megcsináltatni: --> A fogyasztása 14-15 liter volt, nem értettem, hogy miért. Nos a szervó olaj a levegőbeömlőhöz csöpög, e miatt az felszívja és az olajos retek miatt a pillangószelep nem működik megfelelően. Gratulálok a Nissan tervezőinek! Megcsináltattam, a fogyasztása így "csak" 10-11 liter, de megint csöpög. Nem lehet vele mit kezdeni... - - Önindító, felújítása 60,000 Ft. Csak gyári alkatrészek vannak hozzá persze jó drágán. - - Kuplung, felújítása 140,000 Ft, szerintem alul méretezték, túl nehéz az autó neki, 30,000 km után megint kezd egy picit néha csúszni... - - Tolató kamera: 100,000 Ft lenne, de majd akkor hátra fordulok tolatáshoz - - Fékek: 125,000 Ft (tárcsák, betétek)
Ide hordtam szervizbe
Nissan Gablini Budaörs: A fékeket újították fel (szerintem arany tárcsákkal és betétekkel dolgoznak, ahogy az árakat néztem!), de a szakszervíznek sikerült úgy megcsinálnia, hogy nem kellett a kéziféket használnom, mert megállt az autó a lejtőn a nélkül is. Persze így majd vihetném vissza, mert a fékek majd menet közben szétégnek. Komolyan mondom, tényleg hülye, aki ilyen helyre hordja! Igen, igen, én is az voltam! Csömörön tökéletesen megoldották a srácok egy kis kézi beállítással...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Csömör: a srácok mindent korrekt módon megcsinálnak normális áron.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Mondeo kombi 2.0 16V | Következő autója? | A6 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (4.6/10) |
