Stabil, jól vezetheto, tartós
Szöveges ítélet
Rendkívul megbízható, a gyongyházbetétes metalíz színe elegáns, sportos felfuggesztés,xenon fényszórók, rendkívul stabil, a hátsó felfuggesztése NASA licensz-kiváló, mintha sínen menne a kanyarban. Jól vezetheto, jó élmény vezetni, érezni, hogy egyben van. A motor csendes,VVT, alulról is jól húz, változó szelepvezérlés, nagy a nyomaték alul,a sportossághoz porgetni kell. Kiváló anyagok belul. Olaj és filter ill. fékbetétcsere, 225 ezernél onindító szénkeféjének cseréje, és megy tovább. Eredeti és utángyártott alkatrész nem gond, és nem igaz hogy drága, koszonom a Pogrányi kereskedésnek. A motorja nem turbó-rakéta, de nem vall szégyent, cserébe jó a fogyasztás..
Az tetszik, hogy nem romlik, es jól ossze van rakva, nem zorog benne semmi 200 ezer után sem.
Igaz a mondás: aki egyszer japánban gyártott kocsit vesz, marad a márkánál.
Hibalista
- Elso kerékfelfuggesztés szilentblokk, el. onindítómotor szénkeféje, sima fékbetétcsere, kerekek csavarjain a menet berágódott-egyszeru csere
Ide hordtam szervizbe
Nissan Komárom- SK
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Nissan Nyitra, N-motor
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 234000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | ASTRA G | Következő autója? | Qashqai |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
