A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1996-2002)

Primera 2.0 4D E 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Legendás megbízhatóság (2005)?! - Nem rossz azért (2008)

Szöveges ítélet

2005 eleje:
Az végett nagyon haragszom a kocsira, hogy az alant említett meghibásodások egy világot omlasztottak össze bennem a "lengendás Nissan megbízhatósággal" kapcsolatban. Azt viszont nagyon szeretem benne, hogy ha nem "hajtom", akkor takarékos (7,2-7,5 liter százon, nem vicc!), viszont ha odalépek neki, akkor megy, mint az állat, és gyomorgörcs nélkül lehet vele a 4-es úton kamion konvojt el?zni. Kellemes, stabil futóm?vel adták, amivel a Tátrában is gyorsan tudtam kanyarodni. Sokat vezetek, és jó vele autózni, de a meghibásodások nagyon bosszantóak voltak.

2008 augusztus:
Négy éve van meg. Szerelmes ma sem vagyok bele, de megszerettem, habár sok más modellhez volt szerencsém az utóbbi években - feleség céges autói, saját második kocsi révén. Jó vele dolgozni járni - hetente megyek 500-1000 km között. Ez évenete átlagosan 2 szervíz - 15.000-s intervallummal kell olajat cserélni benne. Úgy néz ki, meghálálja a karbantartást...

Most, hogy mindjárt 6 éves, már alig ér valamit (1.5-1.8M).
De eldöntöttem még tartogatom egy ideig, mert hasonló teljesítményű és egyúttal normális szervízköltségű kocsit nem találok. (Elveim szerint 4m-nél többet nem adok egy kocsiért, és ne legyen benne több 30-50e km-nél.)
Szóval marad, és elhajtom legalább 200.000 km-ig - ez nekem még kb. 2 év - aztán majd meglátjuk.
Kéne.

2009 március
Eladtam. (Azt mondtam, hogy "elveim szerint 4m-nél többet nem adok egy kocsiért". Kocsiért nem is, de egy BMW megért többet...:). Muszáj volt! Egy 320d Touring a Premium Selection programból 11.000 km-rel, 2 év teljeskörű garanciával.) A Nissant beszámították 1.2m-ért. A nepperek 1m-t akartak adni érte. Ha valaki megveszi majd, nem jár rosszul vele. Szerintem még 2-4 használattól függő, de szépen öregedő éve van, mielőtt elkezdi megadni magát.
Most csendes szomorúsággal gondolok rá, és hálátlannak érzem magam, mert jól szolgált.

Hibalista

- Szervíz történet:
-
- 2005 elje...
- Hála Istennek, még garanciális a kocsi:
- Xenon lámpa automata fényszóró-magasságállítójának a motorja/szabályzója beadta kulcsot, amit?l csak 2-3 méterre világított a tompított. 120 km/h-ás sebességnél befújt a szél a bal els? ablak tömít? gumijánál. Elment az alapjárat, és többet kezdett enni, mert a kipufogórendszerben az egyik, üzemanyagadagolást szabályzó szenzor kiment, cserélni kellett. Gyári hiba állítólag, hogy az ablaktörl? mechanika egyik része "zsírtalan", ezért egyszer csak égtelen nyikorgással megszorul, amit?l leéghet az ablaktörl? motor. Nekem csak nyikorgott veszettül. Az én hülyeségem miatt is persze, eltört a tet?antenna, amit nem tudtam a mosóban lecsavarni, mert rágyógyult a menetre. Szóval az els? félévem a kocsival kicsit "dácsiás" volt, az utóbbi fél évben már nem történt semmi. Hol egy fadarab, amin lekopoghatom?
-
- 2005 óta ...
- A kezdeti nyavalyák után nem sok bajom volt vele. Ahogy az elején írtam, betartom a gyári karbantartási előírásokat. Átlagosan szervízenként hatvanezer körüli összeg: hol kevesebb, hol több ugye, attól függően, hogy mikor milyen kopóalkatrészt kell cserélni - meg megkapja a drága szintetikus olajat, gyertyacserét, miegymást.
- Ami kiderült még:
- Az utak rágják az első futómű lengőkarjait: a jófej szerelők szerint nem kéne cserélni azonnal, de ilyenkor olyan hangokat hallat, mintha csontot törnének a motorháztető alatt, szóval inkább mégis: eddig kétszer kellett fizetnem ezért tizen-huszonezer körüli összeget.
- Megadta magát a hátsó lökhárító borítás is: végképp leszakadt. Ezt mások is írták, hogy vacak konstrukcióval rögzítették, én is megerősítem. Megkókányoltam egy facsavarral: látszik sajnos, de működik a dolog.
- A klímája elég ósdi, mint kiderült számomra, ez egy fél-automata klíma, máig nem tudom rendesen kezelni.
- Ja, meg a váltógomb le akar esni vagy két éve. Egyszer magragasztották, most már újra lötyög. Sajna a "faberakás" miatt nem tudtam újat szerezni. De muszáj lesz a még rondább alap váltógombot szereltetnem rá..:/
- Ezen kívül tényleg csak az elkopó cuccok jelentkeztek.
-
- 2008 óta
- Semmi említésreméltó, de kezd az egyik xenon izzó meghalni, vibrál, villog a fénye. Hosszú agóniája van, de még világít...érdekes.
-

Ide hordtam szervizbe

Summit Rt. Nissan márkaszervíz - Bp. Mária utca. Lassan hozta az alkatrészt (automata fényszóró-magasságállító motor), és elég pocsék volt olyan tompítottal autózni "falun", ami 3 méterre világít csak. Nem magyaráznak számlát, a "karosszériások" a feladatokat a "mechanikusokra" l?csölik, és vica versa. Antipatikus banda. 2005-ben voltam ott utoljára.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

ESG Kft. Nissan márkaszervíz. - Bp. Virág Benedek utca (Szépvölgyi út). Kis családi vállalkozás, "békebeli" hangulat, korrekt kiszolgálás, mérsékelt rezsi díjak.

(Muszáj megemlékeznem a szigetszentmiklósi Bucsi Kft-ről.
Megfordultam ott másik autómmal, és ezzel is egyszer - le a kalappal. Mindenkinek jó szívvel ajánlom őket! - 10 pont)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 158000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Toledo 1.6 Stella Következő autója? BMW 320d (Közben vettem-eladtam egy dízel 626 Mazdát, nem szép emlék.)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1996 (2000 - 2002)

További ítéletek (99 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)