A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 2.0 slx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretnivaló nagy tepsi :)

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettük, elég sokat nézelődtem a neten használtautó ügyben, nem akartam az első autóba beleesni és megvenni, ezt már egyszer megjártuk egy 205-ös GTi Peugeot-val. Márkától szinte függetlenül keresgéltem, E30 BMW, Mazda 323 gtx, Ford Escort RS2000, stb., ezek között első pillanatban fel sem tűnt a Primera, bár azt hiszem, ez érthető:)
Se alufelni, se szárny, se nagy dörrenő, se mélyláda, viszont mikor beleültem, megragadott a hatalmas hely, az, hogy minden kézreáll, az egész belső tér visszafogott kulturáltsága.
A motor 116 lovas, ami egy kétliteres 16 szelepes erőforrástól - valljuk meg - lófütty, mégis, 3000-től meglepő lendülettel gyorsul. A csomagtartó osztályon felüli, amióta megvan, nem tudtunk annyit vásárolni, hogy az ülésre kelljen pakolni! :)
A futómű kiváló, az autó nagyon fekszik az úton, a rugózás is kemény, de az elviselhetőség határain jócskán belül van (Bilsteines Ladából ültem át, tudom, mit beszélek)
A kevés probléma egyike a kissé alacsony a hasmagasság, a fekvőrendőrök bizony néha végigkarcolják az alját:( , bár ezen esetleg egy hosszabb rugó beépítése segíthet.
Az összes - számomra - lényeges extra benne van az autóban, elektromos ablak, tükör, centrál, riasztó, klíma, ami egyedül hiányzik, az talán a bőrkárpit a könnyebb tisztíthatóság végett.
Mindent egybevetve, az autó parádésan szerepel nálunk a mai napig, a család belefér, elegáns is, megy is, annyira megszerettem, hogy már nem azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne lecserélni egy Suprára, hanem hogy hogyan kellen venni mellé egy Suprát!:)

Hibalista

- Az első fékdugattyúk nem mindig mentek vissza a helyükre, ettől lassabb lett és nőtt a fogyasztás---szervíz után megoldódott
- A fűtésszabályozóban elromlott a 3. fokozat, ott nem működött a ventillátor :)
- Kipufogó hátsó dob egyszer leszakadt kirozsdásodásból kifolyólag
-

Ide hordtam szervizbe

Haverom haverja :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 2105 Következő autója? Supra vagy RX7 :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)