Nismo P10
Szöveges ítélet
Ezt a Primerát már nyolc éve tiprom. De a leírt apró hibákon kívül soha semmi baja nem volt. Mások kicserélik a fél autót de az én kicsikémre a 8 év alatt szinte semmit sem kellett költeni. Nagyon szeretem ezt az autót és mivel nekem a p10 ötajtós változata jutott így nagyon jól pakolható és nagyon kényelmes autó tulajdonosának mondhatom el magam. A motorra fél éve raktunk direktsz?r?t és egy 60-as kipuff rendszert. Megkapta a chipet és a vezérlésállítást, és persze a benzinnyomáson is növeltünk. Jótanács! Aki nem akar szenvedni ezekkel és mégis növelni szeretne pár lóer?t, az vegye ki a katalizátort és rakjon a helyére egy sima közbetétet ami nem fog le semmit a teljesítményb?l . 16-os alufelni és semmit több:) Hófehér és gyönyör?. Pár hónapon belül ha minden jól megy, veszek egy 200 SX-et, de a p10-es primerától nem fogok megválni. A primera sorozat legszebb autója. Vezettem újabb primerákat is de egyik sem fogott meg annyira mint a p10-es öt ajtós formavilága. EMBEREK!!! Primera Forever
Hibalista
- -Jobb hátsó fékrendszer cseréje( dob, munkahenger stb.)
- -Az 1.6-osoknál (p10) rendszeres hiba az össze-vissze járó fordulat 500 és 1500 között de 2 év gondolkodás és utánajárás után rájöttünk a hibaelhárítás módjára. Már 3 ismer?söm p10-es 1.6osát sikerült kigyógyítani a gyerekbetegségb?l. Ez mellé társul a menet közbeni hirtelen parkettázásokra való visszabeszéd és menni nem akarás, de ennek a hibának az oka ugyanott keresend? ahol a fordulatszámingadozás.
- -Mindkét oldalon a küszöbök hátsó részén rohadás! Kilakatolás 5000
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nissan 200 SX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
