A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera P1 2.0 16V SLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mr. Pénznyelő

Szöveges ítélet

A kettonk tortenete 2012ben kezdodott, januar 2-án. Nem tetszett kivülről, de azelott sosem lattam ilyet, talan ez volt az oka az áron és az lpg üzemen kivül.
Kicsit csúnya, szürke patkány volt ez a primera, lehet hogy rossz választás volt, elég sok fejfájást okozott már, de sosem hagyott csak úgy ott az út szélén.
Valahogy mégis szerethető autó.

A lista majdnem végtelen de megpróbálom összegezni a hibáit, melyek rengeteg pénz és idő után orvosolva lettek:
Gáz fogyasztás 26-28 liter 100km-en - reduktor tisztítás és gázelemzés
Lyukas kipufogó - új lengyel rendszer
Csörgős hang a motortérből, hűtővíz problémák - megnyúlt lánc: vezérlés csere 225000 km-nél japán alkatrészekkel, hengerfej repedés: profi műhelyben való felújítás. Barátilag elvállalták az Auto Fokusznal, cserébe fél évvel később rengeteg idegeskedés és némi készpénztől való megszabadulás után visszakaptam összerakva - nem indult be ugyanis a gáz vezérlés vezetékét áram alatt vágtál el előidézve egy zárlatot, a computer nem engedte a benzin befecskendezést. Féktisztító majd gázra kapcsolással lábon a következő szervizbe. Észrevétel: a kocsi fél évet behúzott kézifékkel állt aminek következtében berohadtak a hátsó fékek. Jah és a kipufogó is a puszta földre volt lelökve ennek köszönhetően kirohadt a flexicső a leömlő után.
Ezek a hibák nagy nehezen orvosolva lettek, jöhetett a műszaki de van egy kis bibi az autón található 2 db lyukas küszöb. Debrecenben senki nem vállalta az autó lakatos munkáját ésszerű kereteken belül, Hajdúszoboszlón sikerült találni egy nagyszerű műhelyet, ahol a kasznis munkán kivül a műszakit és a gázszemlét is elvégezték.
Par honappal később úgy döntöttem átnézetem az autót és amiket lehet megcsinaltatok, lett is egy szép lista amit majdnem az egész futómű felújítását jelentette.
Korának megfelelően pár elektromos kütyü sem működött - jöhetett a bontott alkatrész vadászat, ami ennél a tipusnal majdnem egyenlő a lehetetlennel.
Ahogy mondtam, a lista végtelen ezek a nagyobb dolgok, de rengeteg apróság is fel lett újítva vagy módosítva lett a saját elképzeléseim szerint.


Magyarul az autó egy kész katasztrófa volt.
Amik kártpótoltak: feszes futómű, dinamikus és pörgős motor, szép hang és a ritka megjelenés.

Hibalista

- 2012/13 - reduktor tisztitas, kipufogó rendszer, fekbetetek, teljes vezerles, gyertyak, szij, olaj és szurok cserelve. (Generator felujitas) kb 180.000 Ft - Gaz ECU javitas - - 2014 - műszaki, gázszemle, lakatolas (küszöbök, taposók, alvazvedelem),flexi cső, kézifékbowdenek, vízpumpa, hátsó fékek felújítása, lengőkarok, szilentek, stabrúdak, kormány fogasléc, jobb hátsó kerékcsapágy, fékbetétek, generátor felújítás, olaj és szűrők. Nem viccelek, a kasznis munka és a műszaki 180.000 Ft-ba került, a futómű és barátai további 150.000 Ft volt. - - 2015 - Olaj, lámpák, szűrők, gyertyák cserélve, ablakemelő szerkezetek és kapcsolók, belső bowdenek. kb. 25.000 Ft. - -

Ide hordtam szervizbe

AUTO FOKUSZ DEBRECEN.Senki ne vigye oda az autot, fél évet állt az enyém ott mert "barátiba" megcsinaljak.Cserébe kaptam egy beindithatatlan szemetet beállt fékekkel és üvöltő kipufogóval.Az 5 emberből 2 ember érti a dolgát, az aki fél év után 2 nap alatt összerakta és a recepciós hölgy.Ha lehet választani inkább felgyújtanám a kocsit minthogy visszavigyem bármelyik műhelyükbe.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Nagy János - Debrecen, Diadal utcaAz időpont kérés 2 héttel későbbre egyértelművé teszi, hogy mennyi ember választja őket a városban. Olcsó, gyors és precíz szervíz, Garanciával!!! ami a mai világban elég ritka.Terdik János - Debrecen, Arasz utcaLPG problémával csakis vele érdemes beszélni.Lempák László - Debrecen, Jó szaki, érti a dolgát, de megkéri az árát a tudásának.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 222000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)