A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 2.0 SLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható útitárs

Szöveges ítélet

Előrebocsájtom, hogy csak azért választottam a nem érte meg opciót, mert belefutottam egy összetört, és első látásra kipofozott autóba (pedig hozzáértővel is átnézettem).
Tehát vásárlás után sorban jöttek elő a problémák.

Egyébként egy tökéletesen megbízható autó( a motor 290e km után is úgy jár mint az óra, és jól is húz), soha egyetlenegyszer sem hagyott ot sehol, még csak nem is köhintett, egy csepp olajat sem evett soha. Ráadásul a motor láncos ugyhogy a vezérműszíj cserét el lehet felejteni :). Bárhova bármikor el mertem indulni vele 17 évesen is.

Kényelmes nagy utastere van, sokan mondják hogyhát unalmas meg szürke,na ja. Nem mai gyerek. Egyébként nagyon egyszerű kivenni a középkonzolt meg a szellőzők kereteit. Egy kis festék s máris nem unalmas. Hatalmas csomagtér, a hátsó üléseket ledöntve belefért egy komplett hintaágy párnákkal, egy kerti üveglapos asztal, napernyővel + 4székkel.
Jóindulatú, mondhatnám bolondbiztos autó, kanyarban iszonyúan stabil, nem lehet lerobbantani az útról. Persze a kissé keményebb a rugózása, de nekem pl pont ez hiányzik a cápából. És bár a Nissan vagy 20le-vel kevesebb mint a Mitsu, mégis agilisabb nála, alsóbb fordulaton mindenképp nyomatékosabb. Nem egy versenyautó, nem készetti az embert őrült száguldozásra bár mint minden rendes 16 szelepes motornak 3000 felett azért megjön az ereje. A fordulóköre viszont még egy ekkora autóhoz viszonyítva is nagy.
Külsőre szerintem igazi időtálló alakja van, semmi csicsa, de talán pont ezért még mindig elegáns (fehérben legalábbis). Mindent összevetve egy erős, kényelmes, megbízható utazóautó.

Hát a hibák:
Mint írtam össze volt tákolva, egyből cserélni kelett, hűtőt, generátort, lambda szondát, fékbetéteket, szilenteket, lengőkart. Aztán előjött, hogy a fék állandóan rázott, leszabályozták 1 hónapig jó volt aztán megint. Hát a szerelő kicseréltetett velem mindent mert nem nagyon tudta hol a bibi. Szóval csak ezért nem érte meg. Egyetlenegyszer állt meg alattam, mert az utólag belekendácsolt venti megállt és elforralta a vizet, utántöltöttem és ha óvatosan is de hazahozott. Kicseréltem a gyári ventire és azóta tökéletes volt.

Hibalista

- Hűtő, hűtőventillátor, féktárcsa, szilentek, lengőkar, első kerékcsapágy.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 226000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Skoda 120L Következő autója? Mitsubishi "cápa" Galant
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)