Megbízható útitárs
Szöveges ítélet
Előrebocsájtom, hogy csak azért választottam a nem érte meg opciót, mert belefutottam egy összetört, és első látásra kipofozott autóba (pedig hozzáértővel is átnézettem).
Tehát vásárlás után sorban jöttek elő a problémák.
Egyébként egy tökéletesen megbízható autó( a motor 290e km után is úgy jár mint az óra, és jól is húz), soha egyetlenegyszer sem hagyott ot sehol, még csak nem is köhintett, egy csepp olajat sem evett soha. Ráadásul a motor láncos ugyhogy a vezérműszíj cserét el lehet felejteni :). Bárhova bármikor el mertem indulni vele 17 évesen is.
Kényelmes nagy utastere van, sokan mondják hogyhát unalmas meg szürke,na ja. Nem mai gyerek. Egyébként nagyon egyszerű kivenni a középkonzolt meg a szellőzők kereteit. Egy kis festék s máris nem unalmas. Hatalmas csomagtér, a hátsó üléseket ledöntve belefért egy komplett hintaágy párnákkal, egy kerti üveglapos asztal, napernyővel + 4székkel.
Jóindulatú, mondhatnám bolondbiztos autó, kanyarban iszonyúan stabil, nem lehet lerobbantani az útról. Persze a kissé keményebb a rugózása, de nekem pl pont ez hiányzik a cápából. És bár a Nissan vagy 20le-vel kevesebb mint a Mitsu, mégis agilisabb nála, alsóbb fordulaton mindenképp nyomatékosabb. Nem egy versenyautó, nem készetti az embert őrült száguldozásra bár mint minden rendes 16 szelepes motornak 3000 felett azért megjön az ereje. A fordulóköre viszont még egy ekkora autóhoz viszonyítva is nagy.
Külsőre szerintem igazi időtálló alakja van, semmi csicsa, de talán pont ezért még mindig elegáns (fehérben legalábbis). Mindent összevetve egy erős, kényelmes, megbízható utazóautó.
Hát a hibák:
Mint írtam össze volt tákolva, egyből cserélni kelett, hűtőt, generátort, lambda szondát, fékbetéteket, szilenteket, lengőkart. Aztán előjött, hogy a fék állandóan rázott, leszabályozták 1 hónapig jó volt aztán megint. Hát a szerelő kicseréltetett velem mindent mert nem nagyon tudta hol a bibi. Szóval csak ezért nem érte meg. Egyetlenegyszer állt meg alattam, mert az utólag belekendácsolt venti megállt és elforralta a vizet, utántöltöttem és ha óvatosan is de hazahozott. Kicseréltem a gyári ventire és azóta tökéletes volt.
Hibalista
- Hűtő, hűtőventillátor, féktárcsa, szilentek, lengőkar, első kerékcsapágy.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 226000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda 120L | Következő autója? | Mitsubishi "cápa" Galant |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
