Kihajtom a világból
Szöveges ítélet
3. tulaja vagyok itthon.
Bal féltengelytörés a gumiágyban törött el.Bontott darab lett helyette 15000ft volt. Műszakira cserélni kellett valamelyik lengőkatr 16000, és 2 db stabilizátorkart (kutyacsontot)4-4 ezer. Következő műszakira teljes szerviz kasznizás -sárvédőív peremek, tankbeöntő tölcsér, két hátsó küszöb lett foltozva, alvázvédőzve, üregelve. Festés bele ködölve, 2 hónap után nem látszott a javítás összeérett. 2 hátsó teleszkóp lett cserélve gázosra kb 80-100 ezer volt az egész. Gyújtókábelköteg lett cserélve nyest elrágta kb 20000. Negyedik műszaki előtt szelepszár szimeringes lett kb 30000 volt a költsége. Kupungozás donorból 20-30 ezer. 5. műszakira nem kellet rá költeni. 6. műszakira 2 első lengőkar csere 40000 munkadíjjal. Most 7, műszaki előtt 1 hónappal elrepedt a vízcső 40-50 km megtéve hazafele 20l víz utántöltéssel hazahozott, hengerfejes lett. Nem tudom elköszönjek tőle. 13 év alatt egyszer hagyott cserben a féltengelytörés miatt a szomszéd faluban. Azóta mindenhonnan hazahozott. Nagyon jó jószág, nagyon megszerettem. Útfekvése jó, hétvégente annyit mentem vele ( akkor voltam itthon), mis más egész héten. Zokszó nélkül bírta 5 fővel tele csomagtartóval 35 fokban a horvát szerpentineket, alföldi 1000 km-es távokat. Nem bántam meg. hogy megvettem, köszönöm, hogy mindig számíthattam rá. Itt a totalcar-on olvastam utána, mielőtt megvettem. Köszönöm a szerkesztőségnek a teljes ítéletet! Zoltán
Hibalista
- Féltengelytörés - Jobb-bal lengőkar csere - hátsó stabilkarok csere - gyujtókábel csere nyest elrágta - Szelepszárszimering csere - hátsó teleszkóp - kuplungozás
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 173000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 124000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
