Fájó búcsú egy hűséges társtól
Szöveges ítélet
Az autó tökéletes. Nem versenyre való, de megállta a helyét minden körülmények között. A kanyarstabilitás több mint kiváló! Tapad és tapad, nagyon nagy ökörnek kell lenni ahhoz, hogy egy ilyet villanyoszlopnak csapjunk. Persze segített rajta a 195/55 R15-ös gumi is. Kanyargós úton tényleg nincs ellenfele (1-2 BMW-t leszámítva).
Kényelmes, hosszú úton is. Az üléseket csak dicsérni tudom, a deréktámaszt pedig mindenki megirigyelte, aki csak beleült.
A -20 fokban is pöccre indult.
Fogyasztásával sincs gond, a rekord 912 km volt 57 literrel. 8,5 liter fölé soha nem ment, bár azt is csak egyszer. Főleg országúton közlekedtem vele.
Az előző autóm is ugyan ez a típus volt, csak hiányzott a légkondi.
Fájó szívvel írom ezeket a sorokat, mert hamarosan megválok tőle. Nagyon megszerettem az 5 év alatt.
Hibalista
- A hátsó fék kétszer beragadt, elég volt a betétcsere. - Ellenállási záradék meghalt (nem ment a belső szellőztetés egyes fokozatban). - Első lengőkarok csere. - Ezen kívül semmi! Hisz japán:)
Ide hordtam szervizbe
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy egy Nissan szerviz tulajdonosának a fia vagyok. Így árakat nem tudok írni a javítási költségekhez. Ennek ellenére szerintem szűken beleférne 5 számjegybe.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Primera | Következő autója? | Octavia RS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
