Első autónak nem rossz...
Szöveges ítélet
Alapvet?en nem rossz kocsi, s?t! 10 éves kora ellenére határozottan jó. Szerencsére "kevés" kilóméterrel vettem, és én se megyek vele sokat, havi átlag 1000 kilómétert. Eddig kétszer nem indult be reggel, egyszer leesett az akkusaru, másodszor meg valamiért nem kapcsolt le a bels? világítás.
Egyszer állt meg autópályán olyan 140-es tempónál, akkor nem is ment tovább, egy hónapig állt, mert gyujtáselosztót kicsit nehéz volt bele szerezni.
Finnországból jött a kocsi valamikor ´98 környékén. Légkondi nincs benne, viszont ülésf?ttés az van, meg küls?tükörfüttés, és fényszórómosó is. Ezek mind hasznos dolgok, f?leg télen.
A csomagtartó hatalmas, de nagy dolgokat nem lehet begyömöszölni, mert kicsi az ajtónyílás. Viszont osztva dönthet? a hátsó ülés.
Az els? ülések kényelmesek, hatalmas tér van vállban is, meg fej felett is. Az els? ülés magassága állitható.
A motor kicsit, s?t nagyon lomha, elférne benne még olyan 40 lóer?. A váltó pontos, gyorsan is lehet vele váltani, a fékek kicsit furák, mert néha nem hiszem el, hogy meg fogok állni a jó helyen, de aztán csak megáll...
Autópályán lehet vele kényelmesen menni sokat, aránylag gyorsan is, 160 átlagot tud menni, ha üres, ha tele van, akkor is. Viszont dombon felfelé elfogy a lendület, nem segít a visszváltás se.
Mostanában lesz majd kuplung cserélve, mert a végét járja, illetve vezérm?lánc is lesz, azt hiszem.
Meg valamit állítani kell a motoron, mert egyre jobban nem megy. alacsony fordulatszámon rángat kicsit. (mondjuk nem annyíra, mint a suzuki, ami most nálam van cserekocsiként, mert a nissant összetörték :( )
Hibalista
- Gyujtáselosztó: ujjonan 182000 forint, bontott 60000-110000, végül 80000-nél állt meg.
- Elektromos antenna: nem érdekel...
- Néhány müszerfal led
- Hátsó kipufogódob kilyukadt, meg eltört a csonk.
- ABS valamiért folyton dolgozik, emiatt a biztosítékot kivettem.
- Jobb els? fels? leng?kar: 22000
- Bal els? elektromos ablakemel?: 20000+áfa bontva
- Jobb hátsó stabilizátorösszeköt?: 11000
- Els? fékcsövek: 2000db (egyedileg gyártott)
- Els? féktárcsa: 5300db
- Els? fékbetétek: 8200
- Bal felső lengőkar: 20000
- bal első gömbfej: nem emlékszem
- jobb első felső lengőkar ismét: 13000 (hála a szentendrei útnak...)
- termosztát: 3000
- generátor: javitás: 35000
- plussz eltört itt-ott a kipufogó
- Satbilizátorszilentek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota Corolla, Nissan Primera P11 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
