A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 1,6 SLx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első autónak nem rossz...

Szöveges ítélet

Alapvet?en nem rossz kocsi, s?t! 10 éves kora ellenére határozottan jó. Szerencsére "kevés" kilóméterrel vettem, és én se megyek vele sokat, havi átlag 1000 kilómétert. Eddig kétszer nem indult be reggel, egyszer leesett az akkusaru, másodszor meg valamiért nem kapcsolt le a bels? világítás.
Egyszer állt meg autópályán olyan 140-es tempónál, akkor nem is ment tovább, egy hónapig állt, mert gyujtáselosztót kicsit nehéz volt bele szerezni.
Finnországból jött a kocsi valamikor ´98 környékén. Légkondi nincs benne, viszont ülésf?ttés az van, meg küls?tükörfüttés, és fényszórómosó is. Ezek mind hasznos dolgok, f?leg télen.
A csomagtartó hatalmas, de nagy dolgokat nem lehet begyömöszölni, mert kicsi az ajtónyílás. Viszont osztva dönthet? a hátsó ülés.
Az els? ülések kényelmesek, hatalmas tér van vállban is, meg fej felett is. Az els? ülés magassága állitható.
A motor kicsit, s?t nagyon lomha, elférne benne még olyan 40 lóer?. A váltó pontos, gyorsan is lehet vele váltani, a fékek kicsit furák, mert néha nem hiszem el, hogy meg fogok állni a jó helyen, de aztán csak megáll...
Autópályán lehet vele kényelmesen menni sokat, aránylag gyorsan is, 160 átlagot tud menni, ha üres, ha tele van, akkor is. Viszont dombon felfelé elfogy a lendület, nem segít a visszváltás se.
Mostanában lesz majd kuplung cserélve, mert a végét járja, illetve vezérm?lánc is lesz, azt hiszem.
Meg valamit állítani kell a motoron, mert egyre jobban nem megy. alacsony fordulatszámon rángat kicsit. (mondjuk nem annyíra, mint a suzuki, ami most nálam van cserekocsiként, mert a nissant összetörték :( )

Hibalista

- Gyujtáselosztó: ujjonan 182000 forint, bontott 60000-110000, végül 80000-nél állt meg.
- Elektromos antenna: nem érdekel...
- Néhány müszerfal led
- Hátsó kipufogódob kilyukadt, meg eltört a csonk.
- ABS valamiért folyton dolgozik, emiatt a biztosítékot kivettem.
- Jobb els? fels? leng?kar: 22000
- Bal els? elektromos ablakemel?: 20000+áfa bontva
- Jobb hátsó stabilizátorösszeköt?: 11000
- Els? fékcsövek: 2000db (egyedileg gyártott)
- Els? féktárcsa: 5300db
- Els? fékbetétek: 8200
- Bal felső lengőkar: 20000
- bal első gömbfej: nem emlékszem
- jobb első felső lengőkar ismét: 13000 (hála a szentendrei útnak...)
- termosztát: 3000
- generátor: javitás: 35000
- plussz eltört itt-ott a kipufogó
- Satbilizátorszilentek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Corolla, Nissan Primera P11
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)