A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 2.0 slx 4x4 benzin-gáz 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Els? szerelem

Szöveges ítélet

Meglátni és megszeretni, így történt.
December 21-én rátaláltam a hasznaltauto.hu-n, 23-án már az enyém volt.
El?ször majd egy hónapig bírta szerviz nélkül, csak a kopó-forgó alkatrészek és a folyadékcsere miatt volt egy napot szerel?nél.
Utána szép sorban elromlott a többi, már felsorolt tétel is, de kedden immár új fényében fog tündökölni, miután immár vizsgázva elhozom a szervizb?l.
Motor, váltó:
Jó, tartós, nyugis motor, ám a váltó maga a csoda - jobb napokon.
Rossz napokon a hátramenet csak álom els? próbálkozásra, el?re akkor is kiváló.
Rövid, pontos, és megvan az az ellenállása, ami miatt úgy szeretem, ahogy van.
A motorja nem túl er?s, de legalább nem is túl nyomatékos:-))) ellenben nem fullad le soha, még a sof?r(én magam) hibáit is jóindulatúan korrigálja. Alulról húz, 1500 fordulat fölött már érz?dik az ereje. Hosszú áttéletelezés? a váltó, nem gyorsul túl jól, ugyanakkor 130-nál alig forog többet 3000-nél, és csendes. 16 szelep ide vagy oda, sajnos fogyaszt rendesen, bár ilyen gázárakkal nagyon kúl a tankolás - a fentebb írt fogyasztás az gázból áll.
Karosszéria:
Imádom a 4 ajtós formát, a kombi mellett ez az, ami a funkcionalitást, a sportosságot és az eleganciát egyesíti.
Szemre nagyon szép, ugyanakkor nem felt?n?, és nem látszik rajta, milyen vadállat tud lenni kanyarban, ahol a sima kétkerékhajtású "sportgépeket"(crx, cápa bömös, gti golf, stb) lealázza, pl lágymányosi híd budai lejárata, vagy a Halásztelek és Szigethalom közötti nagy kanyar.
A hely elegend?, mindenhol kényelmes 4 ember számára.
Ez nem a bmw "sportos feszességnek" csúfolt helyhiánya, hanem ténylegesen b?séges helykínálat.
Negatívum, hogy az ülést nem lehet annyira leengedni, mint amennyire a testméretem indokolná, de némi fészkel?dés után elférek a volán mögött is.
A pedálrend kifogástalan, minden ott van, ahol kell, bár a jobb térdem nekisimul a középkonzolnak.
A csomagtartó nagy, jól pakolható, bár kicsit lapos.
Negatívum, hogy küls?leg nem nyitható, a szerel? azt mondta, hogy eltöm?dött a kosztól, és piszkáljam ki, ha van id?m és kedvem.
A kilátás jó lenne alacsonyabb sof?rnek, ha els? vagyok a piros lámpánál, akkor barátn?met kérem meg, hogy sasolja a zöldet, mert felfelé szinte egyáltalán nem látok ki.
Az ülések nagyon jók, tartják a testemet, a bels? könyöktámasz azonban lehetne magasabban, mint ahogy a váltókar is lehetne kissé hátrébb, mert akkor ténylegesen keleti kényeleme lenne a vezetés. És most jön a csemege: belül teljes fekete plüss kárpitozás van benne. El?ször furcsa volt, nem vagyok én cicafiú, mondtam, de már nagyon hamar megszerettem. Puha, barátságos, és ami a legfontosabb, az az, hogy egyáltalán nem tükröz?dik.
Menettulajdonságok:
Mint már említettem, nem egy gyorsulóbajnok, ellenben csendesen megy gyorsan. A vége valahol 200 fölött van, én csak eddig hajtottam, de alig forgott közben 6000 körül, még van benne lehet?ség, de már rázkódott. Kanyarban nagyon stabil, havon meg pláne. A nagy hóban voltunk vele Gemenc környékén, ahol az 56-os utat takarítás helyett lezárták:-)))
Ott, mint az idomított pávián, a havon nekiláttunk nyúzni az autót. Akkor tapasztaltam meg istenigazából, mit jelent a vezetési élmény és a biztonságérzet.
Felszereltség:
Tele van extrákkal: tekerhet? kormány, nyomható pedál, átlátszó szélvéd?, zárható ajtó, stb:-)))))
Van benne 4 elektromos ablak, elektromos tükrök, könyöktámasz, összkerékhajtás, fordulatszámmér?, riasztó, központi zár, benzin-gáz üzem, belül teljes plüss kárpit.
Sajnos nincs benne ABS és légzsák. Még tetetek bele váltózárat és immobilizert, de ez a jöv? zenéje, valamint egy napfénytet? sem lenne rossz.
Összegezve:
Amikor decemberben megvettem, semmi baj nem volt vele. Id?közben megtudtam, hogy az a 193000 km, ami benne volt, az 493000 km! De nem érdekel. Els? saját autóm, szeretem, bár nem óvom-féltem, hiszen els?dlegesen munkaeszköz, arra kell, hogy A-ból B-be elvigyen. Most azon vagyok, hogy mindent megcsináltassak rajta, és még egy évig használni fogom, nem igazán kímélve ?t. Persze a szervizen nem spórolok, de úgy vélem, egy autó arra van, hogy menjenek vele, lehet?leg minél gyorsabban, mert aki lassan és keveset akar menni, az szálljon BKV-ra! És ez az autó erre született. Menni vele ide oda probléma nélkül. Tinédzser korára(már akár ma is személyit kaphatna) kissé több odafigyelést igényel.De a két hónap alatt belerakott 8000 km során tanúsított viselkedése majdnem példamutató volt. Menet közben nem romlott el veszélyes helyzetekben, a szerviz sem volt túl drága, és ezen az autón szocializálódik a vezetéshez néhány barátom is, és bírja. Soha rosszabb els? autót!

Hibalista

- önindító - 25.000
- kuplungmunkahenger - 5.000
- váltótartó bak - 20.000
- gázüzem-visszajelz? led - gratis:-))))
- els? lengéscsillapítók - még nem tudom, mert csak jöv? héten esedékes, de kb 35.000 - felújítottan
- vezet?ülés - 18.000
- kopó-forgó alkatrészek cseréje, olajcsere, fékbetét, folyadékok, stb vásárlás után - 85.000
- villamossági szerelés(hifi, refi, stb) - 12.000
- kellenek még bele a hátsó fékbetétek, meg az els? lengéscsillapítók, mindenestül talán 60.000 összesen
- vizsga rá 30.000
- zöldkáttya vagy 10.000
- kinyomóvilla - 15.000
- fékcs?csere - 8.000
- futóm?állítás - 3.000
- az árak már az anyag és díj bruttó tételei
- trélerezés:10.000/ alkalom

Ide hordtam szervizbe

Aszódi Viktor
Bp XIII. rokon utca
villamosság-autószerelés
nagyon király, nagyon tud, öcsém verdáját is ? szervizeli, trélerrel is kijött értem többször

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nagy Tibor?
Szigethalom, Pet?fi utca
Apám szerel?je, becsületes, tisztességes

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 493000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Ford Focus / Toyota Avensis
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)