Az európai útitárs ......))))
Szöveges ítélet
Nos én egy Toyota után döntöttem a P10 mellett, amit nagyon szerettem és 240000 km.után váltam meg töle. Elöször kicsit fura volt a keménnyebb futomű, de pár hét alatt hozzászoktam, és egyre jobban élveztem a sportos kanyarokat!! Igazi autopályafaló bejártam vele europa több országát (Olasz,Francia,Spanyol,......stb.)és mindig időben megbizhatóan odaértem vele, soha nem hagyott az ut szélén, megbizhatosága felért a Toyotáéval. 150-nel klimával 4 fövel tele csomagtartoval 5.6 os fogyasztást értem el vele!!!!! (56 literrel 1030 km autoztunk) Minek is drága dizel autot venni???Városban is (Pesten) 7 liter a fogyasztása !! Nagyon kényelmesek az ülések (hosszu ülölap magas embereknek nem hátrány) a párizsi utam (2550km. oda) egyben nyomtam le és mikor kisszálltam az autobol nem voltam mosott szar,nem fájt a hátam, sem a lábam, csak kicsit álmos voltam, nem ugy mint asztrás kollégám akinek minden baja volt már............)))))))Igazán rosszat nem tudok mondani az autorol talán csak, a gyári alkatrészek drágák egy kissé cserébe 100ezreket kibirnak!!! Ha rendesen karban van tartva, a vliágot körbe lehet velük autozni...............))))
Hibalista
- Jobb és bal első féltengely kb. 110000km.-nél, jobb első ablakemelő kapcsoló, ablaktörlő rudazat javitása 176000 km. után, 185000-nél gyári lengéscsillapitók elgyengültek (2 évente átvizsgálták öket... ) égöcsrék 2db.
Ide hordtam szervizbe
álltalános vizsgálatok az Autoklubbnál, féltengely és lengéscsillapitók futómüvesnél (25000/db. - 22000/db.)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Tercel | Következő autója? | Ujjabb Primera talán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
