A japán technika, és nem a német
Szöveges ítélet
Nissan Primera P10 type 2, az én autóm egy modell frissített volt, nem volt egy meglátni és megszeretni forma, viszont a megbízhatósága első osztályú, Sajnos korának köszönhetően kisebb menet zajok voltak a kárpitok nyöszörögtek, és a fékhatással is elégedetlen voltam, de ezen túl semmi gondom se problémám nem volt az autóval. Kis motorhoz képest elég pörgős volt 0-100 km/h 11.2 mp volt és a végsebessége 195 km/h, ezek mellet városban 8 l/100km, autópályán 6-6,5 l/100km, az egyetlen jó tanács egy ilyen autónál mindig jó minőségű olajat kell használni és soha nem lesz baja én használtam Mobil S 10W 40-est, Castrol 10W 40-est.
Hibalista
- Tipushiba: -fűtés ellenállás (5e Ft)
-
- -2 első lengéscsillapító (30.000.- KM után 35e Ft)
- -2 hátsó stabilizátorkar (20.000.- KM után 10e Ft)
-
Ide hordtam szervizbe
Nem hordtam szervízbe mindent én csináltam meg.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Lancer 1.5 | Következő autója? | Opel "C" Corsa (büntetés), Nissan Primera P11 2.0 a következő terv. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
