"TANK" you NISSAN
Szöveges ítélet
Megbízható, strapabíró málhás szamár. Nem sikerült még kitaposnom a lelkét, peig igyekszek. Vannak hiányosságai, de bírja nagyon, 20 liter körűl fogyaszt, mert mindig üvegelem. A hátsókerék hajtás a világ legjobb dolga, nagyon lehet pakolni a seggét ennek a 2 tonnányi vasnak.Pattog mint a nikkel bolha és nincs előtte akdály.Ajánlom az össze elmebeteg őrültnek.
-------------------
Az autót 0km-rel vettem át. Lassan 9 éves lesz, negyed millió megtett kalandos kilométert ment eddig. Nem egy mai modern konstrukció.Valószínüleg ennek tudható be, hogy nagyon megbízható.Terepen használtam elég gyakran, sportosan vezetek és ennek ellenére alig kellett cserélni benne valamit. A bal első gömbcsukló megadta magát kb 150000km-nél, a kardán eltört, ezért nem lehetett összkerékmeghajtásba kapcsolni, de ment így is, amúgy is a hátsókerék meghajtás a tuti és végül 240000km-nél a turbó mondott csődöt és életemben előszőr végezte tréleren.Nem hibátlan verda, de nagyon hálás jószág. Tényleg ismeri a hűség fogalmát. Ha megkap a gazdájától mindent, akkor mindent kibír. Tapostam én a pedált, ahogy egy tartossági teszten nyomnák azt, de hamarabb elfáradtam, mint a verdám.( 8éve tesztelem:) ).Egy két elektromos probléma néha előfordul, de filléres és nem komoly, általában kontakt hiba, vagy biztosíték csere. A rozsdással szemben egy komoly lakatos vette fel a küzdelmet(helyettem). Bizony a rozsda megenné, ha nem figyelnék oda. De nem csak taposom a pedált, költök is rá rendesen. 10000km-ként kötelező szervíz!!! Mindent kicserélek, ami rosz. Futómű, fékek, motor és gumi nálam mindig rendben. Ja és most már a karosszéria is :)))
A vezetési élmény, mint egy tank.Nagy és patogós a hátsója terheletlenül. Jó terepes hírében áll, ezt alá tudom támasztani. Sikerült azárt elakadnom egy párszor :))) Az utastér nem nagy szám, az ülés kicsit kényelmetlen, a műanyagok kopogósak és kemények. Hátul a hely nevetségesen szűk.
A fogyasztás nem az erőssége egy két tonnás kockának. 13-20 lityóig képes fogyasztani. Nem suzuki swift az a "ti autótok"! 5 méter hosszú és a világ alattad közlekedik, olyan magasan ülsz (nagyobb gumik +5cm).
Az alkatrészek árai néha az egeket verdesik, de ritkán kell bele bármi is. Tudom ajánlani bárkinek tiszta szívvel. Az olyan toyota és lexus hívőknek is, akiknek a legfontosabb, hogy megbízható autójuk legyen.
U.i.: AZ AUTÓ AZ HÁTSŐKERÉK MEGHAJTÁSÚ, a többi csak maszlag az úton!
Hibalista
- Baloldali gömbcsukló, kardán,turbó, elektromos problémák, rozsdásodási hajlam.
Ide hordtam szervizbe
Nissan best-point. Nem bízom bennük, drágák és nem csinálják rendesen a dolgukat.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Egy autóversenyző szaki, aki ért az autóhoz és az alkatrészeket is be tudja szerezni.Gyorsabb, olcsóbb és korektebb, mint a márkaszervíz. Bekerülni csak ismeretség útján. Nem dolgozik ő se ingyen, mert jó szakember és megkéri az árát.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | passat 1.9d | Következő autója? | Mercedes w126 vbagy W140 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
