A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Pickup (1998)

Pickup navara 4wd 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az igazi értékelés

Szöveges ítélet

Előre bocsátom, értek az autókhoz, hivatásos sofőr vagyok 2,000,000 km tapasztalattal, ami nem rossz ahhoz képest, hogy a 34.-dik évemet taposom.
Tehát a szájhúzó "ez a csávó hülye hozzá" típusú embereknek felhívom figyelmét, hogy tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy hogyan kell bánni egy TDI motorral szerelt kapcsolható összkerékhajtásos autóval. Gyorsan megjegyzem, mivel ezen a típuson nincs központi differenciálmű, az összkereket sose kapcsold be száraz úton, mert az erőátviteli alkatrészeket baromi módon megterheled vele, és könnyen gajra mehet valami. Ha mégis nagyon muszáj, mert valakit ki akarsz húzni vagy ilyesmi, akkor igyekezz egyenes vonalban mozogni előre vagy hátra, ne kanyarodj!!!
Térjünk rá a rizsa részre:
300 ZX twinturbóból ültem át ebbe, egy évvel ezelőtt. Véget ért a legényélet, családi valami kellett, ezért úgy döntöttem, a P..NCI mágnest pick-up-ra cserélem. A Toyotát sokaltam, az L200-ról rosszakat halottam, a Mazda nem tetszett, maradt a NISSAN.
Mindenképp adagolósat akartam, a common-rail technológiában csalódtam már.
Megnéztem többet is, végül egy 2010. dec.-i óceánkék metált választottam, gyári gallytörövel, Carryboy dobozzal és minden akkor rendelhető extrával amihez a NAVARA név párosul.
155.000 km végig szervízkönyv stb.Egyedül a klíma nem ment, legalább volt ok az alkura. 1,500,000 HUF-ért elhoztam.

A külső: kellően agresszív megjelenés, letisztult szögletes formák. A hátsó utasajtó viszont nagyon keskenyre sikeredett, igazából a ki-be szállás kényelmetlen nem is az utazás. A plató ajtaját lenyitva nem tudsz elég mélyre benyúlni, ha fékezéskor előre csúszott a csomagod. A széles gumik és a nagyobb hasmagasság miatt az autó gyorsan koszos lesz esőben, jó ha ki-be szállásnál vigyázol a ruhádra. A pótkerék a plató alatt kapott helyet, néha nem árt megnézni, le bírod-e engedni, ha szükség van rá. Nagyon nagy negatívum, hogy az alvázszám a jobb első ajtó alatt, a vázkeretbe van gravírozva, sajnos nem túl mélyen, és hajlamos a kirohadásra. Figyelj rá, mert ha műszakin derül ki +100,000 HUF!!! Sajnos az egész kocsira jellemző a rozsdásodási hajlam, de egy utólagos alváz-üregvédelemmel menthető a helyzet. Mosni az autót kézzel kell, hogy tiszta legyen, a gépi mosó nem tudja lekövetni a vonalait tökéletesen (a többi típusét sem).

A belső: A kocsi kárpitozása javarészt műanyag, könnyen tisztítható, minősége átlagos, de felejtsük el, ez nyugaton munkásautó! A műszerezetség elégséges, a kezelő elemek jól felismerhetőek, ésszerű elrendezésűek, és jól működnek. A vezetési pozíció jól belőhető, az első ülések kényelmesek, sajnos a kormány csak két irányba állítható. Praktikus a középkonzoli tároló. Hátul szűk a lábtér igazán csak gyerekek tudnak kényelmesen elhelyezkedni, de 3 felnőtt is kibír pár száz kilométert, ha be tud mászni (lásd fentebb). A hátsó támla mögé apróságot pakolhatók, praktikus. Az egész utastér japánosan összeszedett, megfelelő minőségű.

Menetteljesítmények: 103 paripa.. hm. Persze nem is versenyzésre való, de azért lehetne kicsivel több is. Közúton elégséges, az autópályás 130-at meg nyugodtan elfelejtheted, mert ott már 3500-at forog és hangos is. 100-nál jobban zavarni nem javasolt, túl rövid a váltó 5. fokozata, jó lenne egy 6. bele, az újakban már van. Összességében a 2 tonna megfelelően mozog, ha gyakran sietsz autópályán ne ilyet vegyél. A futómű strapabíró, még a tempós kanyarok is kivitelezhetők, dől, dől, de nem borul. A szervó miatt a kormányzás könnyű, de a fékek gyorsan kophatnak a nagy súly miatt. A fogyasztás 8,5 alá csak nagyon pihe talpal vihető. Ez igaz országúti és városi menetre is. A kilátást segítik a tükrök, amik különösen jók, de azért szokni kell. Terepen elboldogul, de a diffi-zár hiányzik. A nagy tengelytáv, a súly és a nagy méretek miatt nehéz terepre nem igazán alkalmas. Vegyél inkább UAZ-t vagy NIVA-t, ha burzsuj vagy akkor DEFENDER-t vagy G-Mercit.

Hibák:
1. Segédirányító kar, lengéscsillapító: magyar utak, nem csodálkozom
2. Tápszivattyú: típushiba, csodálom, hogy még senki nem írta, 200.000 km-nél jött elő, ezt a japók elszúrták, Cegléden kicserélik Kubotára, örök élet.
3. Klímagomba: 150 ezret alkudtam miatta az autó árából, de nem gondoltam, 41,000 HUF-ba fog fájni. Az előző tulaj véletlenül letörte a végét, amikor okoskodott valamit. Most már fújja a hideget.
4.Termosztát: reménykedtem, hogy nem hengerfejes (lásd 5.)
5. Hengerfej: kipufogó beledolgozik a víztérbe, pedig vigyáztam rá, járattam indulás előtt, nem hajtottam sose, 2500-nál legkésőbb elváltottam. Nem értem, lehet, hogy az előző tulaj egyszer megfőzte és most jött ki. Ma kezdjük szétszedni...
6. Kuplung: remélem, hogy tévedek!

Összegzés:
Ugyanannyi odafigyelést igényel, mint bármelyik másik japán autó. Konstrukciója már kiforrotnak mondható, kivéve a tápszivattyút. Ha valami baja van az általában az emberi hanyagság következménye. Az alkatrész árakat nem árt a neten megnézni, sok az utángyártott alkatrész, de vigyázz van ami nem jó, ha túl olcsó az gyanús.
Ha sok cuccal jársz, sáros úton vagy havas hegyvidéken, és nem zavar, ha az 1.3-as swift letol az útról (ami egyébként nem rossz autó), és a fogyasztást nem olyan fontos, mint a biztonság és sokoldalúság, akkor ilyet vegyél, ha májkülködni akarsz akkor ne.

Remélem segítettem a mostani és leendő márkatársaknak!

Hibalista

- Izzókon és egyéb apróságokon kívül: - - Segédirányító kar (újra perselyezve 3,600 HUF) - - első lengéscsillapító (44,000 HUF) - - hátsó lengéscsillapító (38,000 HUF) - - tápszivattyú (ami az adagolóban van)(65,000 HUF) - - klíma vízhőmérséklet érzékelő gomba (csak gyári van 23,000 HUF) - - termosztát ( egyébként potyára cseréltem 3,500 HUF) - - tegnap lett hengerfejes... (kb. 100.000 HUF lesz, felújítással együtt) - - a kuplung kezdi megadni magát..... - - A LEÍRÁSBAN RÉSZLETEZTEM!

Ide hordtam szervizbe

Nissan Hovány - Szolnok 1 db fent említett gomba csere (csatlakozó le, 15-ös kulcsal kitekeri a régit, betekeri az újat, csatlakozó rádug) + számítógépes hibakód törlés 18,500 HUF. Sajnos diagnosztikájuk a környéken csak nekik van! Egyébként kedvesek.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Minden mást Dugovics Titusz és Én. Berugva sose kezdtünk neki, közben részegedtünk le! (Ezt az asszonynak üzenem.)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 300 zx twin tubo stage 3. Következő autója? véget ért a legényélet
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Pickup 1998 (2002)

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)