Tágas belső-robusztos külső és még megy is.
Szöveges ítélet
Első terepjáróm, ami nemcsak masszív, de megy is. Ez a háromliteres dízel, erős, takarékos, bár alul kicsit gyenge, de 2000 felett megy mint a golyó (persze ahhoz képest mekkora). Autópályán 160-nál halkabb mint sok személyautó. Igaz 160-nál már 3800-körül pörög, ami nekem lelkiismeret furdalást okoz, így inkább a 140-et javaslom utazónak. A sok városi használat miatt egy rövid 3 ajtósat vásároltam, megijedtem a hosszú méreteitől, most már lehet, hogy nem zavarna. (bár parkolásnál...) A belső fapados, de praktikus és nem zörög.
Hibalista
- Olajnyomás visszajelző (indokolatlanul pislogott)
Ide hordtam szervizbe
Nem igazán voltam vele! :) Olajcseréket meg az olajnyomás visszajelzőjét egy ismerős szerelő csinálta.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | G 300D | Következő autója? | Hosszú GR, vagy Land Cruiser 120 D4D |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
