Szumós a K1-ben
Szöveges ítélet
Nem túl értelmes dolog böszme nagy, alvázas terepjárót városi használatra venni, de van feeling-je. Ez a legújabb verzió, javult a motor és a felszereltség is. A motor közel változatlan teljesítmény mellett már értékelhet? 380 Nm-es nyomatékot produkál, a bels? tér és felszereltség, pedig igyekszik felzárkózni a konkurenciához.
Annak ellenére, hogy több mint 5 méter a második üléssorban nincs túl sok hely, a leghátsó két ülés pedig inkább csak gyerekeknek.
Kényelmesen döcög 160-nal, de piros lámpánál nem érdemes gyorsulni vele. Teljesen mindegy mit ír a gyár, 15 liternél nem fogyaszt kevesebbet, néha többet. Méreteivel és 2,5 tonnás súlyával olyan a városban mint szumós a K1-ben.
Hibalista
- Néha halványan kigyullad a difizár vagy az "ajtó nyitva" ellen?rz? lámpa, aztán néhány nap múlva meggyógyul - magától
Ide hordtam szervizbe
most megyek el?ször
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 530D M paket | Következő autója? | ugyanez, nagyobb motorral - ha lesz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |