A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Patrol Gr (1997)

Patrol Gr Patrol 3.0d 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Az utolsó terepjáró..

Szöveges ítélet

Én azért vettem terepjárót, mert tényleg használom terepen, de a családot is kell fuvarozni, s nem mellesleg ezzel járok át mindennap Budapesten.
Szóval terep: Ezzel tényleg el lehet indulni arrafelé is, ahol egy hobbiterepjáró(tapasztalat) traktorral jön ki és nem kell gondolkodni túl sokat. Igaz az igazi erdőgazdasági utakon kívül elég esetlen a hosszú kaszni és mindenhol összekarcolódik de kárpótol az, hogy amíg eljutok a "vadonba" az autópályán is gyönyörűen elketyeg, igaz max 160-nal, de hát manapság ki mer többet? Városban jól ki lehet látni belőle és megvan a biztonságérzet, nem csak a respekt miatt, de egy laposabb autó ütközés esetén talp alatt érkezik az én kis 2 tonnás barátom oldalába, elöl hátul sérthetetlen, ez azért nem mindegy. Ritka, mert csúnya, mondják és valóban így lehet, mert nem nagyon szokott márkatárs szembejönni, szóval nem közízlés formáló darab. NEKEM NAGYON TETSZIK! Jobban bejön a régi, még szögletesebb kerek lámpás darab, látszik az is, hogy ez igazi japán formaterv, mert szinte sehonnan nem a divatos SUV ízlést követi. Pont ezért tetszik, mert vállaja, hogy terepjáró, igaz a Definél ezt nem lehet jobban csinálni, azonban ez ráadásul megbízható is. Mondják, hogy 300e-400e km-t futott darabok sem ritkák tőlünk keletebbre, ahol nagyon szeretik ezt a monstrumot. Amúgy kell vele küzdeni vezetés közben, a váltó kissé teherautós, bocs terepjárós, és minden olyan emberesen kezelhető csak. Nyisd ki egyszer a csomagtérajtókat.... Szeretnivaló kis téglatestű, megbízható darab ez.

Hibalista

- Olajnyomás biztosíték, ülés sín

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini M3

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A6 2,8 quattro Következő autója? Nissan Patrol új??
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Patrol Gr 1997 (2000)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)