A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Patrol (1986-1995)

Patrol K260 2.8 szívódízel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Patrol k260 .A családtag!

Szöveges ítélet

Az autó még megvan! És meg is marad! Teljesen kilakatoltuk,rendben van,mindennapos használatban munkábajárás,bevásárlás,túra a homokbányába,túra a Mátrába stb. A laprugó a Híd felé lett építve,és nagy 33-as kerekek vannak alatta, így a gyárinál 20cm-el magasabb =D ,fogyasztása 10L . Télen is indul a nagy hidegekben,pöc-röff,ez az első dízel autóm,és az utolsó is,mert megmarad, egy elnyűhetetlen tank,de a kasznira oda kell figyelni nagyon hajlamos a rohadásra, 2évente ki üregvédőzni,és alvázvédőzni! Én 10.000km elteltével cserélem az olajat,szűrőket,nem sportautó :-) egy nyomatékos lomha dög.De imádjuk!A fékhatás lehetne valamivel nagyobb,de végülis csak két tonnáról beszélünk!Sokat segített az új Brembo féktárcsa,és a textár fékbetét. Sokszor használom 4x4-ben, és néha felezővel is.Nem érzi magát kellemetlenül ha lefordul az útról,és akár nincs semmi út,árkon át szántásba be,szántásból ki... megfelelő gumival nem sok ellenfele van terepen,alapból farhajtásos,külső körmös kapcsolóval kapcsolható be az eleje, és a terepváltóval, a felező már csak nagyon nagy bajban kell,a hátsó híd gyárilag sper difis,ami összezár a sárban ,ha érzékeli a kerekek csúszását.Nagyjából ennyi. Nekünk a család tagjává vált.

Hibalista

- Semmi nem romlott el még rajta,köszönhető az előző gondos gazdájának!Bár karosszériáznom kellett a sógorommal .Ami egy hónap allatt készült el.Az alváz tökéletes állapotban volt, de a sárvédőívek,külső-belső küszöbök,kaszni tartó bakok ,és a hátsó ajtó nagyon le volt rohadva.Az elemek 50.000 ft-ba voltak ,a munkát mi csináltuk a fényezést sógorom. De 300.000ft lenne a munkadíjj a fényezéssel. - Nem olyan autó amin csak úgy elromlik valami is. Iszonyatos az a hathengeres blokk,és az enyém gyárilag szívódízel.Amit cseréltem 2db brembó első féktárcsa 25000ft,Textár fékbetét 8000ft, 1db porlasztócsúcs 5500ft,6db izzítógyertya 24000ft.

Ide hordtam szervizbe

Kiss Péter Héhalom. No.1.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 268000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? swift Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Patrol 1986

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)