Ízig-vérig terepjáró
Szöveges ítélet
elöször a rosszak:
merev hid + laprugo = eléggé rázós darab egy személykocsihoz képest, pláne mert meg voltak erösitve a rugok is. mivel rövid kasznis, elég szükös a hely hátul és kicsi a csomagtér. végül a kaszni az iszonyatos használat miatt olyan állapotba került, valamint ugy elrohadt, hogy nem volt érdemes kilakatolni és eladtam.
jok: igazi brutális terepjáro. ugy meg lett emelve, hogy a p126 teteje pont egy magasságban volt a motortértetövel, és igy sem akart ( tudott ) soha felborulni ( a legnagyobb mért dölések : 50 fok emelkedö, 75 fok lejtö, 45 fok oldaldölés ). soha nem volt kérdés, hogy megadják-e a jobbkezet ( esetleg a balt ), abszolut biztonságban éreztem magam mindig benne és a többi közlekedöben is tiszteletet ébresztett mindig. bármilyen baja volt haza tudtam manni vele lábon. gyakorlatilag olyan egyszerü szerkezet, hogy normál használatban nem lehet tönkretenni. minden ami benne van az ki van találva, és ugy jo.
azota sem volt ilyen kezes autom, ugy lehet vele forogni, csapatni, csusztatni stb, hogy egy pillanatra sem csuszik ki az ember kezéböl az irányitás. bármire képes ha jo kézben van.
csodáltam minden percben hogy mit képes kibirni zokszo nélkül és ezér imádtam mindenek felett.
a motorját soha nem bonttottam meg ( kivéve gyujtás ), válto vagy difi baja soha sem volt. még a gyári automata féltengelyzárak is birták végig ( sokan szidják pedig csak el kellene olvasni a használati utasitásban hogy hogyan kell használni ! )
szertnék majd venni egyszer egy ugyanilyet mert nagyon hiányzik.
Hibalista
- elöre bocsájtom a következ?ket: az autoval trélert huztam off-roadoztam, terepraliztam, és családi autonak is használtam egyszerre !!!
- tehát: vizpumpa tengely törés, öninditö beázott egy gázlonál, két elsö rugoköteg elgörbült amikor kb 50-el keresztbe belementem egy 1.5 méter mély kibetonozott árokba, hátso rugolap idönként eltört, egyszer lengéscsillapito garnitura csere, egész idö alatt kétszer kulpung tárcsa, idönként fékek, kardánkeresztek, a tereptöl a kaszni kétszer leszakadt az alvázrol, elsö hátsó lökháritok szintén a tereptöl leszakadtak, 10ezrenként olaj,megszakito és gyertyák csere, egyszer függöcsapszeg csapágyak csere, egyik hátso féltengelycsapágy csere. leirtam rola néhány felnit, gumit, visszapillantot.
Ide hordtam szervizbe
magam javitottam. ritka jol javithato, mindenhez hozzáférni, és nem kell sürün nézegetni.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | senator 3.0 i | Következő autója? | vw t2 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
