Francia-japán pénisznövelő
Szöveges ítélet
Az autó céges, melyet 14.000.Km-el kaptunk meg. hatalmas hambár, melynek első szélvédőjét lemosni a magam 180 cm-vel is nehéz a kútnál.
A ki és beszállás igen kényelmes.
Viszont az első ülések katasztrófálisak. Nem támaszt sem a párna sem a támla. legalább a bal első ülés gerinctámasza jó. Mert a magasság állítás és a támla szögének állítása katasztrófa.
A váltó megszokást igénylő, de jó. Az ESP korán és nem a legjobban avatkozik be.
Borzasztó "franciás" motorhiba jött elő.
Az autó lefullad, és ekkor 5-6-szor kell újra indítani, hogy menjen. Egyszer menet közben fogyott el a ménes. A 174 lóbol jó ha megmaradt 40-50. Kb. 60 Km/h-ra sikerült feltornázni a sebességet. Ekkor ha megállsz kb 2-5 percre és újra indítod hibátlanul megy.
Ha véletlenül valamiért lefuladsz vele ugyanez a hibasor jöhet.
Fogyaszása horror, 11 liter alá még nem ment le. Noymatékos erős a gép.
Nem tudom mire való. Esetleg lovat szállítani, vagy pénisz növelőnek.
Ja és 9.600.000. Ft-ért a könyöktámaszban lévő tároló sem hűthető.
Szóval jöttek a Renaultos elektromos hibák, ahogy sejteni lehetett.
Hibalista
- Motor elektronika.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
