A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » NV200 (2010)

NV200 1.6 benzin 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Én legyek az első !

Szöveges ítélet

Nissan kellett,mert már volt,és nem csalódtam benne.{Csak benzines,mert az Nissan!}-Taxisofőr vagyok,-már nem akarok "látványautózni"-mert az hosszú távon sokba kerül,így elég az 1.6 benzin 110 le.-"Kaska"+2 volt a vágy,és Nissan NV 200 1.6 benzin lett a használható praktikum.Az autóba beülve egyszerűsége azonnal szembe tűnt.Semmi félteni való "plüssmaci"-minden a használhatóságról szólt.(Aki többre vágyik ebben a kategóriában,tegyen még hozzá 2-3000000 forintot,és nézzen körbe a túlárazott Német modellek között.)Tetszett a műszerfal egyszerű átláthatósága,a tágas,remekül variálható hátsó ülések.Mivel az autó magas építésű, viszonylag keskeny,a városi szűk utcákban kifejezetten jól,biztonságosan autózható.A Franciák csúnyán "megtréfálták" a Japánokat,mert csak a diesel kapta meg a hat sebességes váltót,a benzines sajnos nem,-ebből kifolyólag 110 felett a sebesség függvényében emelkedik a motorzaj.( 120-nál 4000 fordulat szerintem magas,jól jönne a -500 as fordulatszám.)Az oldalsó tolóajtóknak köszönhetően az autó "kerékpáros barát." A kormánykerék enyhe teherautós jellege nem annyira vonzó,-viszont megszokható.Itt kell megjegyeznem,hogy konstrukcióját tekintve ez egy kis haszon gépjármű 7 teljes értékű üléssel!!!! -És itt lett számomra egyértelmű Taxi választás!4750000-ért nagyon jó ár-érték arányt képez az NV 200.
Megrendeltem.
2 hónapra Barcelonából megérkezett "nekem tetszik" fehérben.Átvettem,majd gyorsan beleszaladt 2000 km.Csináltam egy"szorgalmi" olajcserét,kigurultam vele Dunakeszire,és 280000-ért kapott egy autógáz szettet.Az első 2-3 hét gázautózás egy kissé stresszes volt mert többször hibakódot jelzett,de miután megtörténtek a finombeállítások ez megszűnt.Most 43000 km van benne Taxi üzemmódban gondtalanul.9.L/100.km/Lpg fogyasztással.-És aki számol,most kérdezi,-hogy miért nem 1.5 DCI? Közel ugyanannyi!-Azért,mert 150-200000 km után olyat költenék rá,hogy csak na!-Ez meg egyszerű,mint a faék.Ötven ezrenként jelentkezem.

"Megjöttem"
Kissé megkésve,de így legalább gazdagabb tapasztalattal.Az autó igazolja az elképzelésemet.
150000!km van az autóban,és meglepetésektől mentes,jól pakolható hű társam a zömmel városi közlekedés mindennapjaiban.
-EZZEL A MOTORKÓDDAL BÁTRAN AJÁNLOM LPG ÜZEMMÓDRA!
Egy igazi gazdaságos,praktikus,környezetbarát,nagy hatótávolságu,hosszú távon megbízható,a 6+1fős kategóriában a legjobb ár-értékkel,(és használati értékkel!)bíró autót kapja,aki ez mellett dönt.
Sosem volt ezelőtt sem dízel,sem lpg üzemü autóm,-de tekintettel,hogy több kollégám is dolgozik 1.5 dci motoros autókkal-hosszútávon a motorhiba jelenség,és annak költségeit viszonyítva örülök,hogy így döntöttem.

2016.07.12

198600 km.
Az autó komplett fékgenerált kapott.
Minden új.
A két hátsó fékdob /gyári/ volt a leg drágább 75000 ft./2db.
A többi alkatrészből kaptam Japán partner alkatrészeket,így azok jóval olcsóbbak voltak.
Új gumikat kapott.
A kisebb méretű gumik egyébként gyorsabban kopnak.40-50000 km.
Friss Taxi vizsgával jöhet a következő év.

2018/04/18

280000 km robog Taxiként tulajdonképpen sérülés mentesen kifogástalan műszaki állapotban.
Öröm vele dolgozni,és a maga egyszerűségével,gazdaságos praktikumával minden további megtett km.megerősít a fennt írtakban.
Sajnos az utolsó információm,hogy a benzinest nem gyártják euro 6 motorral ami a jövőben taxi követelmény lenne,így esélyem sincs hasonló benzines cserére.
Ez persze a közeljövőben változhat.
Az autó jól szolgál. Használom,de a taxikénti megfelelési kényszer a jövőben sok mindent felülír.

Hibalista

- 60000km-nél kuplung szett csere,mert a gyári induláskor rángatott. - a szerelőm otthon 50000-ért megcsinálta,(komplett kuplung szett csere) - Garanciálba kormánymű csere,légzsák átvezető gyűrű csere. - Jelen pillanatban lóg a váltótartó bak,ami rövidesen megrendelése(cserére) kerül./Váltótartó bak cserélve./ - 1db féltengely szimering. - Kötelező téli, nyári gumik:-) - Ezeken,és a kötelező (pontos!) szervízperiódusokon kívül más költség az autóra nem volt. - 18/04/18. - 250000 km - kuplung szett csere, gömbfej csere,kormány összekötő csere,és a közeljövőben aktuális szívósor tömítés csere.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Almera Következő autója? N V
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan NV200 2010 (2021)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)