Zénó a munkatársam
Szöveges ítélet
2007. decemberétől használom az autót. Nem a külcsín, hanem a motor alacsony fordulaton leadott nyomatéka, a kedvező fogyasztás, a tengelytávolság és egyéb, elsősorban a kényelmet, komfortérzetet befolyásoló tényezőket vettem figyelembe a vásárláskor. A Népítéletben és egyéb fórumokon olvasott negatív tapasztalataim még nem voltak. Zörgés például akkor van, ha a műanyag szemüvegtartót simán a kesztyűtartóba dobom. Az autóm jobb oldali ajtóit nekem is permetszerűen lefújták alvázvédővel, amit az első mosásnál vettem észre. A pánikreakció után 0,5 dl brigéciol, 1 db géprongy és 2 perc munka elég volt a tisztításhoz. Én már csak ilyen vagyok. Számomra fontosabb, inkább csak a jobb használhatóság érdekében változtatandó dolgokat említeném: Az átlagfogyasztás mérője nem pontos, valószinűleg az alapjárati üzemet nem méri. Az űlés magasságállítása jobb lenne, ha az egészet emelné. Az első űlések még elbírtak volna hátrafelé vagy két kattanásnyi állítási lehetőséget.
Időközben egy ugyanilyen felszereltségű új Note-ot vettem.
Hibalista
- 20000 km-es szervíz: 22.600,- Ft. - 32500 km-nél a kipufogórendszer fölötti aluminium védőborítás a rázkódástól meglazult, ezért iszonyatosan ronda hangot hallatott elindulásnál. Javítás házilag, a patentok megigazításával. - 40000 km-es szervíz: 35.000,- Ft. Csak kötelező ellenőrzések és cserék. - 60000 km-es szervíz: 63.000,- Ft. Csak kötelező ellenőrzések és cserék. - A további szervízeknél sem volt rendkívüli javítás.
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár Tatabánya
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Új Colt 1.3 | Következő autója? | Note (már megtörtént) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
