Tökéletes második autó
Szöveges ítélet
A választás: Saját 1997 Audi 1.9tdi A4 quattrom sajna kicsi lett, mert nőttek a gyerekek és a hátsó sor lábtere említésre sem méltó. A feleségem Hyundai Getz-e meg szarrá rozsdásodott, így kellett egy alternatíva ami mind a két kocsit kiváltja, úgy hogy 2 éven belül csak a feleségemé lesz. Egy jó tanács: második autó se legyen 100le alatt mert ki tudja mikor kell tartósan azt használni.
Szóval a hátsó lábak helye és a minimum 100le volt a cél. A Nissan Notra véletlenül bukkantam rá és nagyon megtetszett. Óriási hátsó tér, viszonylag elfogadható csomagtér, 1.6 szívó benzin motor 110le, és 1040kg. Én mai napig imádom. Kicsi de mégis nagy. Magas, viszonylag enyhe terepre is jó, simán tudja azt mint egy 2wd SUV. Autópályán 160-170et is bátran tudja, persze nem Magyarorszagon. Előzni bárhol képes, nem tompa tohonya, hanem pont ellenkezőleg. Város város között 5-6liter, autópalyán max8,5 de akkor nyomva van, városban nagyon rövid távokra, télen 9 liter a fogyasztás. Sokat jártam vele Komárom-Pest távolsagot, Komárom-Matészalkát pályán, és mondhatom, hogy nem rossz. Nyilvan 0 a presztízs, de másidik autónak tökéletes. Majdnem 1 évig csak ez volt, és nem tudnék belekötni. Gyenge pontok: az első ajtók és az ablak találkozásánál a gumi szigetelés furcsán áll és az új is ilyen, nem befolyásol semmit, csak engem zavar. A csomagtér ajtóban lévő vezetékek elvezetése a legfosabb minőségű vezetékekkel van megoldva, így már 2x kellett mókolnom pár eret. Első tünet a hatsó ablaktörlő nem ment. Második a csomagtér ajtót nem nyitotta ki a köszpontizár (karácsonyi utazás előtt). Mivel szakmámba vág nálam ez nem volt gond, csak felesleges 2x fél óra volt.
Mindezek ellenére jó kocsi. Félbőr ülések, automata klíma, elektromos ablakok, bluetooth-os magno. Én csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Jobb első lámpa, szétesett, szakszervízben szétszedték öszerakták 5000Ft fizettem. - Kipucoltam a folytó szelepet öszeraktam és sajnos elektronikusan fel kellett programozni mivel le kellett húznom a csatlakozót is. Ehhez csak gyári szoftwer a jó, szóval szakszervíz 9000Ft. - Kuplung csere, nem szakszervízbe váltó olaj cserével 143.000Ft - 5W30 Mobil1 olajat kap így is kb 25.000Ft egy általános szervíz, de saját szerelőnél.
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelő Neszmély
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nissan Győr IniciálNissan Császár Tatabánya
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 163000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Getz 1.0 | Következő autója? | Note |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
