A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Note (2006-2012)

Note 1.6 tekna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Misi mókus,visszatér

Szöveges ítélet

Magát az autót még mindíg nagyon szeretem,kényelmes megfelelő a dinamizmusa,jól elfér benne négytagú családom.
Előző írásom óta jó sokat mentem vele különösebb probléma nélkül.Ami igazán bosszantó, s ami miatt lehet hogy a jövőben nem maradok meg a Nissannál az a szervizek szinvonala.Mondok példákat:Nyaraltunk a családdal mikor is szólt egyik reggel a feleségem hogy a jobb első gumiszőnyegen tócsa van./ablakok fel voltak húzva/Mivel közel voltunk irány a közeli Nissan márkaszervíz.Elmondtam mi a jelenség mire kétségbeesve elmondták hogy ők még nem nagyon javítottak Nissant mert eddig csak Renaultokkal volt dolguk,és még alkatrészuk sincs.-ez nem vicc!!-Azért megnézték az autót de nem tudták a hibát megjavítani.Amikor hazajöttünk elvittem egy másik márkakereskedésbe ott rakták rendbe.Másik "élményem tegnap volt.Pár napja leesett a belső visszapillantótükröm ezért elmentem a Gablíni Budaörshöz.Gondoltam nem olyan bonyolult visszaragasztani egy leesett tükröt de tévedtem.Nem is azon voltam kiakadva hogy elküldtek a budapest másik végében levő másik Gablínibe mondván hogy csak ott tudnak vele érdemben foglalkozni,hanem a stílus ahogyan a munkafelvevő mindezt előadta.Teljes közöny a minimális segítőkészség teljes hiánya.
Mikor mondtam hogy mekkora hajcihő van egy ilyen leesett tükör miatt, közölte:Nem mi készítettük az autót.Ezek után mit várjak egy komolyabb hiba esetén?Szóval szerinem autóvásárlásnál mindig utána kell járni az adott márka mögött álló szervizhálózatnak is.Ismétlem magával az autóval egyébként megvagyok elégedve, szeretek vele járni.










Hibalista

- klímafolyás,belső visszapillantótükör leesett.

Ide hordtam szervizbe

Gablíni Budaörs,Dunaautó,Pápa

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

A szervizelés kritikán aluli volt sajnos eddig mindenhol a Nissannál.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 29300
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Nubira Következő autója? Toyota,Honda,nissan
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Note 2006 (2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)