Japán autó angliából, francia alkatrészekkel...
Szöveges ítélet
Az autóm bézs színű kívül és belül, meg találhtó benne az összes extra amire én igényt tartok. Az autó műszerfala nagyon egyszerű, nekem hiányzik a víz hőmérséklet kijelzője! Az ülést nehéz kényelmesre beállítani, a tömése lehetne keményebb és a deréktámasz sem jönne rosszul. A kartámasz keskeny, gyakran lecsúszik az ember könyöke. A motor dinamikus és kellő rugalmasságot mutat városban és azon kívül is. Egy hatodik fokozatot jól viselne a motor karakterisztikája... Így nagy tempónál kicsit hangos, de még nem zavaró a zaj az utastérben. A váltó hosszú utakon jár és nem igazán passzol a motorhoz, akadósak a váltások, először azt gondoltam nincs feltöltve olajjal... Az utastér belseje hagulatos és kellően tágas, bár a tároló rekeszek kicsik, a kesztyűtartó burkolatlan karcolódós rideg műanyag, amiben minden zörög. Az autó vezetése jó, az gyenesfutása kiváló, nagy sebességnél is jól tartja a magas építésű autót az úton a futómű. A vezetési helyzet picit teherautós, a forgalom felett ül kicsivel a sofőr, s könnyen tudja a forgalmat figyelemmel kísérni a jól átlátható karosszériából és a hatalmas tükrökből. A fékek jók, bár kicsit nyikorgósak. A kárpit világos színe ellenére jól bírja a mindennapos strapát, takarítása az autónak könnyű, az ismerőseim nem értik, hogy lehet egy ilyen világos kárpit mindíg tiszta! :-) Az autóban négy meglett ember is, egy kategóriával magasabban elhelyezkedő autókhoz képest is kényelmesen elfér, ha még 5 centivel szélesebb lenne, akkor méretben bajnok lenne! A csomagtér kicsi, a variálhatósága ötletes, de nem praktikus, mert ha benne van a fenékelválasztók, akkor 4 felnőt kabátja sem fér el! A tologatható hátsó üléssor is csak akkor használható ki, ha nem utaznak hátul. Az autó központi zárja 40- 50 m- ől is vígan nyitja az ajtót, és automatikusan nem zár vissza órák után sem... Mindíg kézben tartom a kulcsot amíg nem távolodom el kellő távolságra az autótól, nehogy kinyissam véletlenül... Ezt kifejezetten irritál és idegesít, de a szervíz ezzel sem tudott mit kezdeni! A belső villágítás az ötletes és parádés, a hifi is gyönyörűen szól, persze nem a gyári beállításon! Sokkal többet vártam egy japán autótól közel 4 millióért, nem tudom mennyire leszek majd márkahű, hacsak azért nem, mert még a hitelemet évekig kell fizetnem...
Hibalista
- Hidegben a motortérből, zörgő, kopogó hangot hallatt, nem tudják javítani! Az első ablakok rossz úton zörögnek, a vezető oldalon összekarcolta magát mozgatásra az üveg, nem tudták ezzel sem mit kezdeni! A kormány egyenesen álló kerekeknél kicsit balra van, nem tudták javítani... A váltó nagyon ércesen mozdul, sebesség váltást nem lehet elkapkodni...
Ide hordtam szervizbe
Mátra Nissan Gyöngyös.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | punto | Következő autója? | Még nem tudom. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
