A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Note (2006-2012)

Note 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elfogadható áron elfogadható minőség

Szöveges ítélet

Az autó újonnan került hozzám. A Toyota Corolla 1,4 VVTi-hez képest 1-2 hónap használat után azt mondtam, hogy magánemberként nem szabad nézni, hogy 0.5 millióval drágább a Toyota, azt kell megvenni, mert egy lapon nem említhető a két autó, sem kényelemben (feleségem a gyerekkel a hátsó ülést kénytelen használni- döccenőkön gyengén bizonyít), sem rugózásban, sem motorteljesítményben (igaz a másikból 10 lóval többet hoztak ki a japánok). Idővel azért a véleményem kissé megváltozott pozitív irányban: a klíma szuper, a kormány szervó szintén, a gyengébb autókat és vezetőket enyhén meg is lehet vele leckéztetni, igaz a klíma érezhetően sokat levesz a teljesítményből. (Összességében azért elég nyomatékos kis autó). Nyári viszonyok között nem is panaszkodom többet, jó, tágas autó. Jött a tél. A műanyag műszerfal bizony zörög, a jobb ajtóban valami kopog kanyarodásnál és fékezéskor, a műszerfal és az első ablaküveg kis öntapadós szivaccsal van kihézagolva, amely nyikorog (próbáltam visszatömködni, de úgy is). A váltónak a műanyag koppanó hangja kicsit idegesítő, ha gyorsan kell váltani, de finom kezelésnél elmegy. Az ABS-et, meg az egész fékrendszert gyengének találom. Már vásárláskor sajnáltam, hogy nincs hátsó tárcsafékes változat, így a fékhatáson ez valamennyit jóváír, de mégsem az igazi. Az ABS elég korán kezd csúsztatni (elég béna fém racsnis hangja van). Egyszóval a fék végett inkább óvatosabban közlekedem. Félreértés ne essen a téli gumi is minőségi az autón, de a gyári nyári Bridgstone-nal is hasonló volt a szitu. Hidegen kormányzásnál valami rotyogás hallható az első futómű felöl (Ladán a segédirányító kar perselynek volt ilyen hangja), amíg a motor be nem melegszik, mert utána a jelenség megszűnik. Ezért a szervizben is csak beszélgettünk róla, hogy majd egyszer ott hagyom, mert ők is csak úgy tuják diagnosztizálni a hibát, ah ott hagyom hosszabb időre, amire időm nincs. 20 e km-nél ezt azért nem vártam volna egy új Nissantól. Valahol valami műanyag kütyű szorulhat benne, gondolom én. A fentieket leszámítva viszont ismét csak jókat mondhatok az autóról. A mozgatható hátsó ülés szuper ötlet.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Kapos Járműgyártó és Javító Rt (Nissan szerviz, Kaposvár)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Note 2006 (2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)