A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Note (2006-2012)

Note 1.4 Acenta 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csiga - de nem a sebessége miatt :-)

Szöveges ítélet

Nem terveztük, hogy új Note-ot veszünk. Eredetileg 3 éves autót, mondjuk Toyota Corollát akartunk, de végül az ár és az új autóra nyújtott 3 év garancia győzött. Kellemes városi autót kerestünk, ami nem is kicsi nem is nagy, nem eszik sokat és jó a felszereltsége is. A NOTE személyében ezt meg is találtuk.

Elsőre kicsit idegenekedve nézegettük a párommal a szalonba a kocsit. Nem is tudtuk mit mondjunk....nem szokványos az biztos. Neki gömbölyű autó kellett, nekem meg megbízható és nem túl drága. Elvittük teszt vezetni és nagyon megtetszett. Kényelmes, modern, megfizethető és nem eröltetnek rám olyan exrtákat, amiket sose fogok használni.

Amiket kifejezetten szeretünk:
- Kihagosítós és kormányról vezérelhető rádió-s, cd-s bluetooth-os fejegység.
- Variálható csomagtér.
- Könyöklő.
- Pakolós rekeszek (főleg az anyósülés alatti)
- Fedélzeti számítógép (imádom, de hogy miért.....)

A kocsi elsőre kicsit lomhának tűnt a tesztpéldányhoz képest. A párom aggódott is, de sokat járunk vele a Mátrába és bejáratósan (nem széthajtva) megjártuk Horvátországot is (5,9-es 6,2-es átlaggal) egész szépen összekapta magát és nagyon jó és dinamikus lett.

Mi főleg 2 személlyel használjuk, hátul max a csomagok vannak meg ha lesz gyerek, akkor az. A hátsó ülésnél rengeteg a hely, kényelmes és jó a könyöklő hátul is. Mi még lesötétíttettük hátul, hogy ne legyen olyan meleg, ezt tudom ajánlani mindenkinek. Érezheztő a különbség.

A városi fogyasztásunk olyan 6,5-7,5L körül van klímával. Az Astrával 8,5-9,5L volt, szóval ez már magában is pozitívum :-D

Párom is sokat vezeti és nagyon szereti, bár engem időnként kitör a frász ahogy centizgeti a parkoló autókat :-D

Összességében pozitív a véleményünk az autóról, remélhetően ez így is marad még jó sokáig.

Ajánlom annak:
Aki megbízható, jól felszerelt autót keres 3 év garral, elfogadható fogyasztással. Főleg városi, de akár gyakori országúti használatra is. Gyerekszállításra :)

NEM Ajánlom:
Lőerő mániás, lámpánál kanyarodó sávból egyenesen elhúzó idiótáknak, olyanoknak, akik lerozzant 10 éves BMW-kkel kormolják halálra a környezetüket amerre járnak.

Ja és miért csiga? Az első lámpái miatt :D

Hibalista

- - Gyárilag nem volt beakasztva a középső levegő beömlő műanyag tekreőkéje, ezért nem lehetett elzárni és kinyitni a levegőt a közép konzolon. 10 perc alatt megcsinálták. - - A kocsi oldala nálunk is alvázvédős (fekete pöttyös) volt, de simán lemosták róla. - - A csomagtér izzó kontaktos volt. Megigazítottuk, azóta jó. - - Hangok: - - A klíma kompresszor egy óriási kattanás hangot ad ha bekapcsoljuk a klímát. - - 3.000-es fordulat felett kicsit erősebb a motorzaj, de 3500-tól már nem hallani (ezt mások is írták már) - - Az látszik, hogy ez azért nem egy merci, bár az ismerősöm "A" osztályosával ennél több gond van, és az még kényelmetlen is. A kasztni hézagok a note-nál kicsit nagyok, kicsit felemásak, de zörögni még nem zörög sehol. A mosóba - ahol mosatom - azt mondták, hogy eddig amit mostak, azoknál mind ilyenek voltak a hézagok és mindegyiken volt alvázvédő is a jobb oldalon. - - 18.000Km (Ma pont 1 éves a kocsi.): - - Az első 2 fényszóró izzót kellett eddig kicserélni. - - Egyszer jelzett a légzsák lámpa. Szerviz megnézte, de semmit nem találtak. Szerintük kontakt hiba lehetett. - - Télen, hideg időben nyikorog a kipufogót össze tartó rugós rész. Kenni kell, akkor nem nyikorog. - - Hidegben ciripel a ventillátor. - - Kicsit zörög az ajtókárpit és a műszerfal, kicsit zörögnek az ablak tartók, ha az ablakok le vannak húzva. - - 60.000Km - Eddig szerencsére nem volt semmi komoly, garba cseréltek egy krepegő indító motort. Fékbetét és tárcsa csere aktuális volt kötelező szerviznél, valamint nyári gumit kell venni, mert az is elfogyott... - - 70.000Km - Láthatóan megkopott a kormány körben (oldalt), valamint megvan törve a váltókart takaró bőr ott, ahol ráncolódik, mondjuk látni igazából egyiket se lehet, mert a kormányon csak akkor látszik, ha kiszállok és oldalról visszanézek, a váltónál is csak akkor vehető észre, ha kisimítom a szövetet takarításnál. Ezek szerintem akár még bele is férhetnek. -

Ide hordtam szervizbe

Nissan - GyöngyösEddig semmiért nem kértek pénzt, amikor bevittem, az észlelt hibákkal kapcsolatban.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Nissan - Gablini M3Indító motort cseréltek garanciába, mert hideg indításkor krepegett. Állítólag ha szétszedik és raknak bele "kenést" akkor jó lett volna, de urak voltak és garba cserélték is.Renault - GyöngyösKötelező szervizt csináltak, gyorsak voltak, végignézhettem, nem volt drága.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra G Club 1.4 16v Következő autója? Nem tervezünk cserét.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Note 2006 (2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)