A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Note (2006-2012)

Note 1,4 Visia 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Baklövés

Szöveges ítélet

Az 1,4 motor, a külsô design és a hatalmas visszapillantó tükrök.
Talán ez a 3 dolog volt amit szerettem ebben az autóban.

2008-ban döntöttünk úgy, hogy mivel már hárman lettünk, lecseréljük a jól bevát kis kedvencet, a 2002-es Reanult Twingonkat. Szerettünk volna egyel feljebb lépni. Sajnos ez nem sikerült.

Menettulajdonságok: A Note egy jó VÁROSI autó (ahogy most hirdeti a Nissan, nem úgy mint 2008-ban), fürge és keveset fogyaszt, jó vele elvinni a gyereket a bölcsibe, meg elmenni bevásárolni. Amint kikeveredünk az autópályára (és egy kicsit fúj a szél), jön az izgalom. Olyan könnyû a Note szervója, hogy gyakorlatilag alig van visszajelzés az útról. Erôs szélben vitorlaként mûködik az egyenes, hatalmas és magas oldalfal, és a 175-ös gumik sem tesznek jót a mentettulajdonságoknak. Legnagyobb élményünk: Horvátország tavaly június vége, 100-150 km/órás Bóra széllökései, a szerpentinen autózni igazi kaland volt. Novemberben telt be a pohár, az M5-ösön egy kamiont elôztem, aminek a szele megdobta az autót és a vizes úton megcsúsztunk. Szerencsére nem történt baj, sérülés nélkül álltunk meg a leállósávban. Ezután hosszabb utak elôtt parázva ültem be a kocsiba. (mondták ismerôsök, hogy zavaró tud lenni a szél, de több mint 200 000 km-t vezettem különbözô jármûvekkel és semmilyen más autónál nem tapasztaltam ilyen bizonytalanságot).

Külsô: Jól kitalált, szépen megrajzolt autó, különösen tetszettek a bumeráng hátsó lámpák. Elsô lámpái nagyon jól világítanak, csak cserélni ne kelljen. Kb 1 óra, másodszorra félóra. A festés nagyon gagyi, 40.000 km után sok a kôfelverôdés okozta nyom, pedig 120 km/h–nál többel nem megyek.

Belsô: Igénytelen fekete (sajnos már csak ez maradt a raktári akcióban), a bézs sokkal szebb. A számlap rendkívül puritán, talán a valaha látott legegyszerûbb. A hômérséklet kijelzô és a megtett km-ek váltó gombját a kormányon keresztül kell nyomkodni, vezetés közben balesetveszélyes/lehetetlen. Az ablakok: az elsô kettô kicsit leengedve zavaróan rezonál, nem lehet javítani, ilyen, ezt mondták. A hátsó ablakokat 1-2 havonta fel kell tekerni, mert a rázkódástól lassan leenged. A vezetôülést/kormányt 2 év alatt nem tudtam beállítani, hogy kényelmes legyen (átlagos 182cm vagyok). Írták itt, hogy a gyári CD jól szól. Szerintem meg pocsékul szól, a Twingo 2 alap hangszórója sokkal jobb volt. Nem tudtam élvezni benne a zenét. Viszont nagyon jó helyre rakták az AUX csatlakozót, könnyû volt rákötni bármit. Zavaró, hogy az ablaktörlô csíkot hagy a szélvédô bal sávján, a hátsó ablakmosó vicc.
A csomagtartó jól pakolható, megfelelô méretû. Minden évben egyszer-kétszer kempingezünk az adriai parton. Sátor, székek, takarók, minden belefért (tetôig pakolva), köszönve a sinen mozgó hátsó üléssornak. Feleségem az elôretolt anyósülés mögött simán elfér, kisfiam pedig mögöttem. Elöl is sok kis rekesz van üdítônek, kávénak, térképnek, parkolócetlinek stb. A kesztyûtartó is hatalmas, és hûthetô!

Meglepôdtem, hogy itt milyen jó osztályzatokat kapott a Notika. Az én összehasonlítási alapom fôleg a 150.000 km-t nyúzott Twingo, egy néha kölcsönkapott céges Volvo S60-as és a mostani Opel Vectra. A Twingo ezerszer emberbarátabb, kényelmesebb, egyedibb és nem utolsósorban HIBAMENTES volt 6 éven keresztül! Szóval nem szerettem meg a kis Nissan egyterût.

Leendô Note vásárlóknak a Népítélet csillagai után javasolnám mindenképp nézzenek be az indexes NISSAN NOTE fórumra. A hozzászólások nagyrésze arról szól, hogy most itt csörög, ott kopog, ez ment tönkre, ilyen drága a kötelezô szervíz…

Hibalista

- Motortartó bak csere. (12.000 km) - Kipufogó rögzítés/kenés 2x, mert iszonyat hangot adott elindulásnál, gyorsításnál ill. fékezésnél. - Kormányrúd csere - (27.000 lötyögött, kopogott) - Futómû állítás – balra húzott az autó 32.000km után - Bal hátsó felni rozsdásodik és ereszt, csere (lehet, hogy már a kereskedésben új helyett használtat raktak rá…)

Ide hordtam szervizbe

Autóváros

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Twingo Következő autója? Vectra
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Note 2006 (2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)