A "felkelő nap" Angliában (avagy Süsü, a repülő sárkány)
Szöveges ítélet
Eleddig csak jó tapasztalatunk van Notikával, a dupla fenekű csomagtartó segítségével könnyen és praktikusan lehet benne pakolászni. A hátsó üléssor egy mozdulattal állítható 16 cm-n belül - teljesen előretolt állapotában is van elegendő lábtér a hátul ülőknek (férjem 185 cm, és hosszabb úton is kényelmesen utazott).
A hátsó ülés tálcái praktikusak, az viszont szívfájdalmam, hogy nincs a jobb hátsó ajtón zseb, illetve a bal hátsó ajtón lévő is elég kicsikére sikeredett. Ugyanez az első ajtókon is problémás, ha nem akarom az egyébként hatalmas és hűthető kesztyűtartóba tenni a cd-ket, bizony be kell szuszakolni a tartóját az "ajtórésbe".... :-)
A belső tér elég visszafogott, nekem tetszik, hogy szól a masina, ha nincs bekötve a biztonsági öv - az is szimpatikus, hogy pikk-pakk be lehet lőni az ülés és a kormány magasságát, helyét (már ha nyitva az ajtó, mert csukott ajtónál nem fér hozzá az ember az ülésállító szerkentyűkhöz), és kényelmes az ülés is, abszolút nem fárasztó vezetni.
A gyári cd-s cucc jól szól, tetszik, hogy a kormányról is vezérelhető, de az elég gáz, hogy csak akkor működik a rádió, ha a gyújtást rajta hagyom...
Városban is, autópályán is jól kezelhető, a csupa-ablak kocsiból nem jelent gondot a kilátás, a parkolás - a nagy visszapillantók és a holttér-tükör külön öröm. Mivel magasan ülök benne, jól látom a kettővel-hárommal előttem haladókat is, arról nem is szólva, hogy mindenki más is jól látja az autót - megadják az elsőbbséget, nem villognak le autópályán, sőőőt, a belső sávból húzódnak le előlem (korábbi autómmal - Puntocska, nyoma sem volt efféle "tiszteletnek").
A motor 160-nál kezd hangoskodni, tovább nem mertem nyomni neki, de érezhető volt, hogy bizony bírná ő még - na, majd egyszer.... :-)
A 185-ös papucsok kellemes stabilitást adnak, bár, szerintem a Conti Eco gumik kissé kopognak a számukra nem megfelelő aszfalton - mondhatni ilyenkor tűsarkút húz a lelkem :-)))))
Egyébként óvatosan kell vele bánni, mert észre sem veszi az ember, hogy mennyire gyorsan megy - már amikor az autó motorja a 2500- 3000-t kipörögte, mert ott kezd igazán elindulni a kis drága, addig, mondhatni, kissé lomha.
A klímát fogyasztás szinten észre sem veszem - szinte állandóan megy, és valószínűleg akkor sem fogom kikapcsolni, ha netán plusz két literrel többet fogyaszt miatta a kocsi (persze, remélem nem lesz ilyen :-).
Sok város, kevés autópálya: 7.7 volt a legbrutálabb (fed.kompjúter szerint:-), sok autópálya, kevés város 7.1 volt a legjobb fogyi. Beállhatna ennyire :-)))))
Nemsokára közeleg a nagy családi nyaralás, mielőtt elindulunk, biztos lesz egy olajcsere - aztán remélem, a tankoláson és az elismerő pillantások bezsebelésén kívül nem nagyon kell majd Notikával foglalkozni :-)
Hibalista
- az egyik távirányítós kulcs gombja beakad.
Ide hordtam szervizbe
Summit Budaörs
A kulcs ügyében fordultam hozzájuk (hétfőn) először csütörtökre kaptam volna időpontot azért, hogy szétszereljék...
Esetleges komolyabb javítás ill. az első kötelező szervíz után erről újra beszélünk.... :-)
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1300 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto 1.2 HLX | Következő autója? | Egyelőre marad a Note |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
