A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara 2.5 d LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szep, Mindenre jo! Fekete allat!

Szöveges ítélet

Nos Navarasok es nem Navarasok,
Az autot hasznaltan vettem. Szandekosan nem irtam ide, kivartam mig par ezer kilometert jartam vele.
Mezogazdasaggal is foglalkozom es olyan autot szerettem volna, ami terepen is megallja a helyet de ugyanakkor meglehet jelenni vele egy konferencian, fogadason is.
Mikor a Navara mellett dontottem engem is megfogott az impozans ( fekete) kulso, szep gyari alufelnikkel. Errol sokat nem irnek, mert azt gondolom, hogy abban egyeterthetunk, hogy a Navara a konkurensei kozott a legjobban nez ki :)
Az auto felszereltsegeben a boron es tetoablakon kivul minden benne van es azt gondolom, hogy a Navarat a navis valtozatban erdemes venni, hiszen nagyon szep a lenyulo kozepkonzol, felul a nagy LCD monitorral. Persze annak eri meg, aki nem csak kizarolag terepezni akar vele.
A tervem az volt, hogy majd terepezgetek vele es hasznalom maskor is amint az fent emlitettem. Nos ez nem jott ossze...
Azert nem mert, sajnaltam a porban,sarban jarni vele. Piszkos ruhaban ki be ulni.
Igy alakult,hogy inkabb megtartottam a 86os Pajeromat a mezore es maradt a Navara a hosszabb utakra, varosba.
Nem allitom, hogy nem lehet vele folduton jarni, soha nem volt problemam a 4x4el sem hoban sem sarban. Szallitottam vele traktormotort, deszkat, ocskavasat es rendszeresen jarok terepmotrozni amit szinten hatul viszek, szoval ki lehet hasznalni!
Kozuton egy sepruhoz hasonlitom, takarodik elole mindenki, mondjuk szeretem padlozni is rendesen. 1.9es Passatok, Skodak felrehuznak mint a huzat. Nem csak azert mert a 60-140est tartomanyban irtozatosan ugrik, hanem mert impozans a megjelenese es amit irtak masok is a hangja olyan mint egy V8nak, ferfias.
Atlagfogyasztasa nalam 9.3 es ez nem valtozik csak ha hosszabb utra megyek akkor le lehet vinni 9 lre. Sokat jarok varosba is de nem ment fennebb soha.
Klima az jo, a 6 CDs hifi es a gombok is konnyen kezelhetoek a kormanyrol is.
Hibak: amit nem szeretek benne az fekje, nehezen fogja meg az autot es ez miatt 2szer utottem el hatulrol hirtelen lefekezo autot. Erdemes ovatosabban gazolni:) ami nekem nem jott meg ossze. Nalam is nyikorog ez az (motorhazfedot be kell olajozni a zarnal es a sarkaknal), meg a por is konnyen beszall.
Hamarosan kepet is toltok, mert rendeltem ra egy ket tunning cuccot:))

Hibalista

- Elso csapagyak, ABS, fek.

Ide hordtam szervizbe

haver

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

haver

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra Következő autója? FX 35
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)