A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara 2.5 dci SE+ 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Rakéta, gyalázatos szervizháttérrel - vannak kivételek

Szöveges ítélet

2006. májusában vásároltam. A vásárlás elött alaposan körülnéztem más márkák háza táján több kereskedőnél, de végül a menetpróba után ezt a típust választottam.Nagyon meggyőző menetteljesítmények jellemzik. Úgy megy ahogy egyetlen riválisa sem tud. Felszereltségét tekintve ez SE+ ami multikormányt, tempomatot, hatlemezes CD. tár pluszt jelent. Fogyasztás nekem 6.8l/100 km.- re adódott, és most teljesen őszintén. Ha nem sietsz, meg tudod állni akkor hiába a nagy homlokfelület és önsúly szerény az étvágy. Nem szoktam állandóan tökig gázon menni vele. 90-100 a megszokott, csak ha valaki nagyon pofátlan taposok oda neki. Egyszer mentem vele 210 et pályán. Műszakilag eddig nem volt semmi, amiért a konstrukció, vagy kifejezetten a típus ezen példánya okolható lenne. Annál több baj van a szervizesekkel. Egyik este felvillant az ABS visszajelzőlámpája és a négykerékhajtás sem müködött attól a pillanattól. Az első pánik után telefon a márkakereskedőnek, aki megnyugtatott, hogy valószínüleg a központi relé okolható, de ez egy filléres probléma megoldjuk gyorsan vigyem be az autót. Be is vittem annak rendje és módja szerint. A szervizben aztán kijelentették, hogy az autónak mechanikai sérülése van kijavítani garanciában nem tudják, mivel leszakadt a jobb hátsó ABS jeladó vezetéke. Javítás összege cirka 100.000,- nettó. Ez volt az a pillanat amikor eldurrant a fejem. Az autó eddig háromszor volt terepen a kérdéses kontakt probléma útban hazafelé aszfaltozott úton jelentkezett. A szerviz kötötte az ebet a karóhoz, Ők nem javíthatnak mechanikai sérülést garanciálisan. Ennyit a szervizesek hozzáállásáról. Amig fizetsz kinyalják a segged, a pénztártól távozás után le vagy szarva, te is csak egyike vagy a sok baleknak akit megpróbálnak ott lehúzni és átverni ahol csak tudnak. Azóta kicseréltettem egy másik szervízben az alkatrészt.
Az autóhoz nem jár keménytető. Vagy veszel egyet, vagy minden elázik a platón egy kiadós eső után. Na én is rendeltem egyet csekély 514.070,- Ft értében. Fizetés után hosszas várakozás, aztán telefon végre megérkezett a tető. Uccu Miskolcra. Szépen feltették annak rendje és módja szerint. Másnap fedeztem fel, hogy egy selejtes szart adtak. Sokadik telefon és személyes látogatás után végre megkeresték a tető gyártóját. A gyártó nagy nehezen megnézte - de olyan pökhendi volt az ipse, hogy a bicska ki akart nyílni a zsebemben - ahogy nagyapám mondaná. Cseréről szó sem lehet szólt a verdikt, legfeljeb javítjuk. Ok, ez is több a semminél alapon engedtem, hogy leszedjék a tetőt. Tiz napos javítási határidőt mondtak. Tíz nap múlva Miskolcon várt ugyanaz a tető csak egy kicsit lepolírozva, de ugyanaz a szar. Itt jegyzem meg, hogy amint utólag kiderült a tető átadására az autó átadásával egyidőben azért nem került sor, mivel annyira szar volt, hogy a kereskedő küldte vissza kijavításra. Ez volt 2007. januárjában. Én marha befizettem még plusz 80.000,- Ft-t, hogy hozzanak a selejtes vacak helyett egy olasz tetőt, amit Olaszországban készítenek japán licensz alapján. A kereskedő nagylelküen felajánlotta, hogy az új tetőt majd felteszik ingyen. Ez volt a második alkalom amikor úgy igazán eldurrant az agyam. Még jó hogy nem kérnek pénzt még azért is amit komplett Ők szúrtak el. Azóta sincs semmi. Az ígért határidő régen letelt, nekem meg minden szarrá ázik amit a platón hagyok. Mostanában furcsa módon sehogy sem sikerül elérni az autó értékesítőjét, állandóan "ügyfelezik".

Ezek után biztosan perelek+megkeresem a márkaképviseletet+a fogyasztóvédelmet sem hagyom ki a sorból. Jó ügyvédem van.

Summa summárum: Jól nézze meg mindenki, hogy hol vásárol, érdemes elötte egy kicsit körülnézni és érdeklődni nemcsak az autó jellemzőiről, de arról is, hogy melyik szerviz viselkedik emberségesen, vásárlóbarát módon és kik azok akik csak arra mennek ki, hogy minél több pénzt húzzanak ki a zsebedből.

Magát az autót egyébként szeretem.


Ígérem megírom a további fejleményeket is.

Hibalista

- Eltépték az ABS jobb hátsó jeladót - nagy valószínüséggel egy hidraulikus emelővel. Kicserélni bezzeg nem akarták. Megcsináltattam máshol.

Ide hordtam szervizbe

Ide inkább NEM írok semmit - egy nagy darab sz.r+a tisztesség szó nem mond nekik semmit.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Nissan MÁTRA Gyöngyös-nagyon segítőkészek és rendesek is, a jövőben hozzájuk fogok menni az tuti.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Punto 1.3 Mjet Következő autója? ??
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)