Nissan Navara = rozsdás ócskavas = régi Dacia, de mindezt 8 millióért???!!!
Szöveges ítélet
Eddig csak olvasó voltam itt, de most nem titkolt szándékom, hogy felhívjam a figyelmet egy olyan súlyos hibára amely a szoc. Daciara volt jellemző. Eddig. Most már a Nissan Navarára is. Ugyanis gyártási vagy technológiai hiba miatt pattogzik a festék és rozsdásodik a tető és az oldalak illesztése. Ráadásul ezt fényezési hibának sorolja a gyártó és erre csak 3 év a garancia. A Ptk. szerint is csak három év. Nekem a negyedikben kezdődött. Két gondolatébresztő. Az egyik, hogy rozsdásodó Dacia-ért szerintem nem kell 8 milliót fizetni. Szerintem egy rozsdásodásra hajlamos Navaráért pedig nem szabad!!! Ráadásul pár hónapja elkezdtem tervezni, hogy lecserélem egy új Navarára a régit és még egy Cabstar-t is veszek a cégnek. Ez kb. 14 millió magyar forint. Amikor a rozsdára fény derült, javasoltam, hogy javítsák ki saját költségen és akkor megy minden tovább ráadásul elköltök 14 milliót náluk. A válasz az volt, hogy lejárt a garancia. Ekkor felhívtam a figyelmüket, hogy van konkurencia. A válasz: NEM BAJ HA NEM NISSAN-t VESZEK!!! Összefoglalva: ha van felesleges 8 milliód amiért egy 4 év alatt beroszdásodó, elértéktelenedő ócskavasat akarsz venni akkor tedd azt. Ha esetleg nem akarod, vagy nem tudod 3-4 évente cserélni és hosszútávon szeretnéd használni, majd esetleg jól eladni NE VEGYÉL NISSAN NAVARÁT!!!
Hibalista
- Motorikusan jó, de ami elektromos és francia az előjött. A futómű és a fék nagyon alultervezett.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Gablini Zugló
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 260000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kangoo | Következő autója? | Amarok |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.1/10) |
