"Ne akarjon hibátlan autót ennyiért" ???
Szöveges ítélet
NE AKARJ HIBÁTLAN AUTÓT !!!
Ennyiért?
Cégünk 2005. decemberében vásárolt egy Ilyen csoda Navarát az elegáns Nissan SUMMIT autószalonban.
Jól gyorsul, jól fogyaszt, de sajnos az autónak folyamatosan nyekereg hátulja és nyikorog az eleje.
A szervizben már 5 alkalommal megolajozták, bezsírozták, bekenték mindenféle anyagokkal a nyikorgás gyanús részeket ( motorháztetőnél, első-hátsó rugóknál, laprugoknál stb.) mindenhol, MINDHIÁBA .
Már elhangzott (tanu előtt) az is - igaz még csak halkan-, hogy ez sajnos ilyen, ne akarjak minden igényt kielégítő tökéketes autót.
A Navara szerintem nem egy olcsó autó.
Normális dolog az, hogy egy ilyen autó nyikorog? Nem lehet vadászni vele, mert a vad már messziről hallja a nyikorgást és elmegy?
De szívesen adnak egy doboz olaj-spray-t és fújogassam vele majd otthon én is...
Cégünk második PIK-UP autót készül vásárolni...
Olyat, ami nem nyikorog, mint egy 100 éves szekér...
Ui: Pedig olyan jó autó lenne, úgy tudnám szeretni...
Hibalista
- kb 4-5 alkalommal hívták vissza garanciális dolgok cserélése miatt + meg kellett húzni kardántengely csavarokat , kicserélték a hátsó féltengelyeket, ellenőrizték az függönylégzsákokat (a plafonborítást lehúzták és benéztek mögé ) , pedig az autó nincs is felszerelve függönylégzsákkal...
-
- ( egy komolyabb karosszériás problémánk van de arról később írnék, mert azzal még megkeresem a vezérképviseletet illetékeseit )
-
-
- egyéb hibák közül alább ismertetek párat
Ide hordtam szervizbe
Nissan SUMMIT
Egy kuplung-rendellenességet elismertek,
( majdnem beleestem egy szakadékba emiatt )
kicserélték az olajat de nem szünt meg a baj!!!
Azóta nem merem hegyi terepen használni az autót , elég volt egyszer majdnem meghalni...
Az autót még nem nagyon ismerik, ezeken tanulnak szerelni...
Az új modelleknél sajnos ez előfordul.
Az értékesítési vezető nagyon kedves ember és próbál segíteni, de a karosszériás részleg vezetőnője kritikán aluli érthetetlen stílussal kezelt minket.
Azért még nem adtuk fel, mert reméljük hogy a vezérképviselet tud valami megoldást a problémára és nem úgy fog állni a problémakezeléshez mint a Nissan-SUMMIT karosszériás műhelye...
Megírom a fejleményeket.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | pajero | Következő autója? | :) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
