Egy szép tgk.
Szöveges ítélet
0 km-es szalonautóként (bocs.tgk-ként)vettük, igazából a színe (fekete) és a mérete döntő fontosságú volt.A motor szerintem túlzás, ha lett volna egy 120-130 lovas gyengébb változat én azzal is beértem volna.(kedvezőbb ár és talán kedvezőbb fogy.)Előtte az összes piacon lévő pick upot kipróbáltuk, na jó a ssangyongnál nem voltam, de a 188 cm-es magasságomhoz egyedül ez passzolt, s a srácaim is ezt érezték a legtágasabbnak hátul.A szervíz pontban említett dolgon kívül nem romlott el semmi.A rugózása sokat javult, bár soha nem lesz a hátsó laprugóival egy aszfalt suv-san komfortos.Második autóként használjuk, elsősorban nyáron, motorcsónak vontatáskor veszem hasznát.Könnyebb és közepes terepen (vadászat) sem nyöszörög a karosszeriája, még a szalonban felszereltetett Alpha tető is bírja a gyűrődést.Igaz a télen felhólyagosodott, s újra kellett fényeztetni, azt mondták, hogy a nem megfelelő alapozás miatt.(szervíz, garanciában). A fogyasztása szerintem nem túlzott, 9,5-10,5 lit. között vegyesben kényelmesen el lehet vele autózni.Ja még egy gondolat:számomra meglepő, hogy egyesek jepp cherokee-val hasonlítják össze a hangját, a komfortját, stb.Amikor megvette nem pick up-ot keresett.Esetleg ki se próbálta?Nekünk e vétel előtt a szalon egy teljes napra biztosított egy tesztautót, amit szintén felajánlott megvételre.Szóval egyelőre ennyi, a kötelező 2 éves szervíznél ismét írok.
Hibalista
- Kormányösszekötő rúd csere, 2 hónapos korában, garanciális, azóta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Iniciál Autóház
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Laguna 2. | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
