Az utak királya, tekintélyt parancsolo
Szöveges ítélet
Az én autom volt az elsök egyike az országban, a városunkban nekem volt illyen elösször. Sokan megnézték, csodálták, az utcán megkérdezték millyen, megnézhetik-e.
Tényleg szemre valo.
Tisztázzunk valamit az elején, ez egy négyajtos ötszemélyes összkerékhajtásos teher auto, nem értem az embereket.
Ez nem személyauto, nem terepjáro. De vannak terepjáro ,és személy autos tulajdonságai.
Tehát nagy, ebböl kifolyolag nehéz, van vagy 2050 kg, tehát ha nehéz nem ehet kevesset a motor kivan hegyezve 175 le, 400nm. tehát ha ezeket nézzük ide már kell üzemanyag, nem elég neki 5l., magas tehát már billeg is nem ollyan stabil, a hátso ülés kellöen nagy de kényelmetlen tul meredek a háttámla dölés szöge. Az elsö ülések kényelmesek de nincs kellö oldaltartásuk ,de még így is jo. A kormányzás jo, pontos, a gyári gumik gyenge minöségüek, szárazon még elmegy de vizzes uton már vigyázni kell mert hamar feluszik, és csuszík, jön, terepre meg megint más kell, télre téli gumi kell az autora mert ha el is tudsz indulni az nem jelenti azt, hogy meg is tudsz állni nyári gumival, tehát kell. Hogy megkéne állni vele, na hát a fék az tényleg lehetne jobb, allul van méretezve láttam már frázisokkal jobbat is. Jo ha normálisan közlekedik vele az ember nem versenyzek megfelelö, de nem ugy fog mint egy audi A8-on, föleg ha még huzom vele a 3t-ás trélert, erre is volt példa, elbírja nincs vele gond.
Fogyasztás, az láb, felhasználás függö, város kb 11,5l 100km-re, országut sebesség, terhelés függö, 7,5l-töl 12,5l.-ig. Nálam 12.5l-nél többet nem evett, pedig nem lépdeltem tolyásokon mikor használtam igaz, hogy nem is mentem vele ész nélkül azt egy auto sem köszöni meg, elöbb utobb akkor megdöglik, de viszont nem igen volt aki lenyomott volna országuton nem versenyeztem, hangsulyozom, csak nyomatékbol kell vele autozni és elözgetni szinte mindenkit, nem szabad hülyáre pörgetni, ja és hat sebességes a gyengébbek kedvéért.
ZAjosnak egyáltalán nem mondhato, na jo egy audi A6-A8 ja hát ott csend honol, de ahhoz ne hasonlítsuk ez teher auto, ott pedig nagyo jo, ülj be egy uj trafikba, vagy régebbi boxerba azt megtudjátok mi az ami rohadt hangos vagy nem megy, a trafik jol megy.
Kárpitozás ajtokon tetön rendben jo szépp takaríthato, a szönyeg, azt szabhatták volna nagyobbra pár cm .rel mivel már elsö nap kilogott a küszöbnél a müanyag alol na ez tényleg nem tetszett.
A raktér nagy pakolhato,de azért a nagy sulyt is megérzi, viszont furcsa volt a nyagy teherbírás ellenére hogy megtud ülni a hátulja, de ha rugo erösebb akkor mégkényelmetlenebb lenne az auto, de hát ezt egy beépíthet
ö légrugo szettel lehet kompezzálni. Furcsa hogy a hátso tengelyre nem szereltek tárcsafékeket, igaz a dobb fék kevésbé kopik többet el megy, csak nem lassít kellöen.
Nem értem azokat az embereket akik egy illyen, méretü, tömegü, teljesítményü auto fogyasztását esetleg sokalják, kicsit gondolkodjanak el a fizika törvényein suly tömeg teljesítmény, ha ezt mint növeljük ,akkor, ergo a fogyasztás is nö, 2000kkg, 175le., ha csak ezeket vesszük, ez annyi mint három suzuki svift és akkor, azok ösztömege, fogyasztása egyenlö 2000kg,-al és 20l -benzinnel akkor mi eszik sokat.
Ennyi nekem bejött. Bevált, ha lehet veszek mégeggyet.
Hibalista
- Nem volt gondom vele.
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem szerelöhöz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Renault Trafic 2005-ös | Következő autója? | Audi A6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
