A tgk
Szöveges ítélet
Vásárlás előtt több márkát is megnéztem. A végeredmény szerintem: Minőség: Toyota, Technika: L200, Design, teljesítmény: Navara. A Renault motortól féltem, mint a tűztől, de eddig nem volt vele gond. Olajat még egyszer sem kellett utántölteni. A teljesítménye meggyőző, bőven van benne tartalék. 0-100-ra nem az igazi, de ha pl. 5.-ben 80-nál lepadlózod hátbavág az ülés. Sokan nem hiszitek el a fogyasztását, az elején én sem tudtam levinni 11 alá, de most 9l-rel eljárok (eddigi rekord: 8,3l MOL Evo Diesel-lel). Terepen egész jól boldogul, de nagyon alacsony. Amikor fennakadsz, az L200 meg a Hilux még röhögve továbbmegy, de hát nem is fekszenek ennyire a kanyarban 120-nál. Sokan írták, hogy az 1-es túl rövid benne, szerintem Ők még nem voltak vele terepen. Buckás földúton, fagyott szántáson, lépésben haladva vagy megfelezed, vagy kirázza a lelkedet (hacsak nem akarod a kuplungot leégetni). Amúgy az autó nagyon jó, meg lehet vele jelenni, van tekintélye, belső sávból menekülnek előle. Eddigi vmax-om vele: 180 az óra szerint, ami azért elég sokat csal, de még bírta volna a gép (természetesen lezárt versenypályán, ahogy az újságírók szokták írni, mert amúgy autópályán csak 80-nal mehetsz vele, amit mi pick-up-osok be is tartunk). A plató esős időben beázik, de egy tekercs 3x6m-es D-profilú Tesa ajtószigetelővel megoldottam. Az Outlander doboz sem az igazi, olyan rések vannak a hátsó ajtónál, hogy az ujjam befér.
Hibalista
- Első olvasólámpa, turbó-nyomócső bilincs meglazult (szívómotor lett kis időre), az első futómű folyamatosan nyikorog, váltókarszoknya kb. 30000-nél kitöredezett, bal oldali ülőlap fűtése (háttámla jó).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | LandCruiser V8 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
