A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara 2.5 dci 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A tgk

Szöveges ítélet

Vásárlás előtt több márkát is megnéztem. A végeredmény szerintem: Minőség: Toyota, Technika: L200, Design, teljesítmény: Navara. A Renault motortól féltem, mint a tűztől, de eddig nem volt vele gond. Olajat még egyszer sem kellett utántölteni. A teljesítménye meggyőző, bőven van benne tartalék. 0-100-ra nem az igazi, de ha pl. 5.-ben 80-nál lepadlózod hátbavág az ülés. Sokan nem hiszitek el a fogyasztását, az elején én sem tudtam levinni 11 alá, de most 9l-rel eljárok (eddigi rekord: 8,3l MOL Evo Diesel-lel). Terepen egész jól boldogul, de nagyon alacsony. Amikor fennakadsz, az L200 meg a Hilux még röhögve továbbmegy, de hát nem is fekszenek ennyire a kanyarban 120-nál. Sokan írták, hogy az 1-es túl rövid benne, szerintem Ők még nem voltak vele terepen. Buckás földúton, fagyott szántáson, lépésben haladva vagy megfelezed, vagy kirázza a lelkedet (hacsak nem akarod a kuplungot leégetni). Amúgy az autó nagyon jó, meg lehet vele jelenni, van tekintélye, belső sávból menekülnek előle. Eddigi vmax-om vele: 180 az óra szerint, ami azért elég sokat csal, de még bírta volna a gép (természetesen lezárt versenypályán, ahogy az újságírók szokták írni, mert amúgy autópályán csak 80-nal mehetsz vele, amit mi pick-up-osok be is tartunk). A plató esős időben beázik, de egy tekercs 3x6m-es D-profilú Tesa ajtószigetelővel megoldottam. Az Outlander doboz sem az igazi, olyan rések vannak a hátsó ajtónál, hogy az ujjam befér.

Hibalista

- Első olvasólámpa, turbó-nyomócső bilincs meglazult (szívómotor lett kis időre), az első futómű folyamatosan nyikorog, váltókarszoknya kb. 30000-nél kitöredezett, bal oldali ülőlap fűtése (háttámla jó).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? LandCruiser V8
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)