A japánok is tudnak valamit?
Szöveges ítélet
Hosszas elmélkedés után úgy döntöttem, hogy ez a legluxusabb ÁFA csaló autó, drága, de leírható. Kényelem szinte személyautós, felszereltség maximális. Viszonylag csendes, 160 nál semmi motor, vagy szélzaj, gázadáskor morog csak kissé zavaróan. Auttartása meglepően jó, nem billeg, pick uphoz képest nem patog, ráz.
Motorteljesítményre nem lehet panasz, lehet előzni bátran, van tartalék.
Nem olcsó autó, de lehet komoly kedvezményeket kiharcolni a márkakereskedőktől, így már nyugati áron is megvásárolható.
Kiegészítők horror áron és soká rendelhetők. Mindent lehet hozzá venni szinte féláron, csak keresni kell. Platódobozon 100 ezreket lehet spórolni, de a vonóhorgon is 60-at. Aki ilyet szeretne vásárolni, javaslom nézzen körül, mielőtt megrendeli a méregdrága cuccokat.
Összességében nem rossz az összkép, a hazai pick up kínálatból toronymagasan kiugrik, és ezt érezteti is nap mint nap.
Ami gyengepont, már mások is írták: könyöklő rövid, fék bent fog.
Hibalista
- 1500 kilóméter alatt semmi, ez nem is csoda.
- Ami szerintem el fog romlani: fékbetétek elöl, párszáz kilóméternél már szinte feket afelni a fékportól
-
-
Ide hordtam szervizbe
remélem ritkán kell szervízt látni
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1600 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | RAM pick up | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
