A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara 2.5 dci 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A "génekkel van baj" -renault

Szöveges ítélet

2007 -ben németországból hoztam, ottani komfort 1 fokozattal. Jó 1 000 000 val olcsobban mint idehaza a legjobb ajánlat. Tetszett mert robosztus ,erős és férfias megjelenésü ( nincs kissebbségi komplexusom) az első pofon az első tankoláskor ért 13.8 l az átlag. A már sokszor leírt "majd lejjebb megy" valóban 11.5 -re kb. 20000-nél. 15 000km-nél a porlasztók cseréje már segített a dolgon, de közvetlenül utána megjelent a rémálom. Hirtelen gázadásra elment minden ereje a motornak és csak az újra indítás segített a . Ez egyre gyakrabban jelentkezett és már nem csak 1-2 -es fokozatban hanem 3.-4. ben is. A szervízben tudtak a hiba létezéséről, de a kompjuter egyszerűen nem jegyezte meg a hibát és nem tudták eldönteni mit is kellene cserélni. A megoldás szerintük , hogy mennyek addig amig müködik!!!???
A megoldásban segíségükre voltam azzal, hogy a 60 000 ezres szervíznél ott hagytam az autót, ugyan cseréljék már ki azt a nagynyomású szivattyút mert már az életemmel játszom előzések alkalmával , mert pont a legszarabb helyzetben megálnak a paripák a gépházban. A kormány 50 000-nél elkopott és nem azért mert félelmemben szét szorítom!
A csomagtér (PLATÓ) egyre nehezebben nyílott és csak párszor álltam fel a motorommal de ez is elég volt a deformálódáshoz. A fékbetét cserénél állítolag tartom a rekordot 20500 km-nél!? vasig kopott. A tárcsákat most 60 000-nél kellett cserélni !!?? A kötelező szervízre most 120 000 ft-tmondtak majd ledöltem de ezt azért nem eszem meg. Vittem pont félárom cuccokat, de aztsem értem mihez kell 3.5 óra munkadíjat fizetnem ( olajcsere, légszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő és difiolaj). Egyébként a szervízben mindig készségesen foglalkoztak a problémákkal, bár vannak felkészültségbeli hiányosságok,én nem hiszem hogy elsődlegesen a lehúzásról szólna a szervíz. Az autóval a hibáktól eltekintve ( aminek javát orvosolták ill. orvosolják) elégedett vagyok.


Hibalista

- porlasztócsúcs csere (gari) mennyezeti szeművegtartó zárja (gari), nagynyomású szívattyú letilt (gari), kormánybőrőzés elkopott (gari), féktárcsák brutális kopása ( 87 000,-) Motorháztető nyikorog (háááát), csomagtartó ajtó zsanérja elgörbül egy ember súja alatt nehezen záródik (talán gari)
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Veszprém nissan császár

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? előző kiadás Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)