A "génekkel van baj" -renault
Szöveges ítélet
2007 -ben németországból hoztam, ottani komfort 1 fokozattal. Jó 1 000 000 val olcsobban mint idehaza a legjobb ajánlat. Tetszett mert robosztus ,erős és férfias megjelenésü ( nincs kissebbségi komplexusom) az első pofon az első tankoláskor ért 13.8 l az átlag. A már sokszor leírt "majd lejjebb megy" valóban 11.5 -re kb. 20000-nél. 15 000km-nél a porlasztók cseréje már segített a dolgon, de közvetlenül utána megjelent a rémálom. Hirtelen gázadásra elment minden ereje a motornak és csak az újra indítás segített a . Ez egyre gyakrabban jelentkezett és már nem csak 1-2 -es fokozatban hanem 3.-4. ben is. A szervízben tudtak a hiba létezéséről, de a kompjuter egyszerűen nem jegyezte meg a hibát és nem tudták eldönteni mit is kellene cserélni. A megoldás szerintük , hogy mennyek addig amig müködik!!!???
A megoldásban segíségükre voltam azzal, hogy a 60 000 ezres szervíznél ott hagytam az autót, ugyan cseréljék már ki azt a nagynyomású szivattyút mert már az életemmel játszom előzések alkalmával , mert pont a legszarabb helyzetben megálnak a paripák a gépházban. A kormány 50 000-nél elkopott és nem azért mert félelmemben szét szorítom!
A csomagtér (PLATÓ) egyre nehezebben nyílott és csak párszor álltam fel a motorommal de ez is elég volt a deformálódáshoz. A fékbetét cserénél állítolag tartom a rekordot 20500 km-nél!? vasig kopott. A tárcsákat most 60 000-nél kellett cserélni !!?? A kötelező szervízre most 120 000 ft-tmondtak majd ledöltem de ezt azért nem eszem meg. Vittem pont félárom cuccokat, de aztsem értem mihez kell 3.5 óra munkadíjat fizetnem ( olajcsere, légszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő és difiolaj). Egyébként a szervízben mindig készségesen foglalkoztak a problémákkal, bár vannak felkészültségbeli hiányosságok,én nem hiszem hogy elsődlegesen a lehúzásról szólna a szervíz. Az autóval a hibáktól eltekintve ( aminek javát orvosolták ill. orvosolják) elégedett vagyok.
Hibalista
- porlasztócsúcs csere (gari) mennyezeti szeművegtartó zárja (gari), nagynyomású szívattyú letilt (gari), kormánybőrőzés elkopott (gari), féktárcsák brutális kopása ( 87 000,-) Motorháztető nyikorog (háááát), csomagtartó ajtó zsanérja elgörbül egy ember súja alatt nehezen záródik (talán gari)
-
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Veszprém nissan császár
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | előző kiadás | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
