80% Renault + 20% Nissan + 1db mór szerelő = Navara
Szöveges ítélet
6,5 év Defender, 6 év B 2500-as, +2 hó várakozás után jött
mindennel, ami kapható, + alsó borítás a Pathfinder-ről. A mo-
torblokk Japán hosszúlöketű, váltó Dacia TLX- szerű, a DVD-n
2005-ös térkép. Hifi: Clarion. Negatívumok: lomha elektronikus
gázpedál, nincs rajta kormány-lengéscsillapító, elkelne a radar
vagy kamera. (Vonóhorog megvéd - de csak téged!) Rövid az
első, primitív a 4X4. (A Cucumicié jobb.) Adatbusz-rendszer.
200 HP fölé tuningolható, de bőven elég. Kérdés: a generál-
vezérlőszoftvert mennyiért frissítik, ha az új térkép 80 eFt?
Kopogós, randa müa. belül, befelé döntött B-oszlop miatt ke-
vés bal oldalon a fejtér, hátsó támlák túl meredekek, ülés nem
memóriás, középső doboz alacsony, ablakemelők rossz helyen.
A navinál csak a Honda-Garmin jobb, de interaktív. Aut. lég-
kondi 0%-osra szárít, mi benne a kondícionálás? Ez csak hűtés.
Mi kellene azonnal?: a 70-90-es sebességhatárok felemelése.
Ítélet: kapisgálják már, csak még Renault. Előszériást egyik
autógyártól se vegyél, angolt 3 évesen, a Mazda unalmasan
megbízható túlméretezett alkatrészekkel, autómérnökök már
csak a Hondánál dolgoznak, a többiek csak dizájnerek, és szé-
gyentelenül lopják a technológiát mástól. A Navara meg a leg-
jobb pick-upnak látszó tárgy. Nem ronda, - de finom. Tengely-
kapcsoló "nissan"-os, fék puha és alul fog, nyomaték csak
1.800 f/perc felett, üresen orrnehéz, ESP nyista.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Hiezl Ádám (Nissan - Baja)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | B 2500 tdi 4X4 | Következő autója? | Csing-Ling, mindegyik ott készül majd |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
