265.000 km költség mentesen
Szöveges ítélet
Jól húzz de csak akkor előzz ha lendületbe hoztad, zene nagyon jól szól, fék használhatatlan. Motor hangos mint egy traktor de az emberek emiatt tisztelik full full navi jól működik ha veszel mindig friss cdt bár nekem néha lefagy mert egy idő után elromlik a dvd olvasó feje ez minden autonál így van. Fűtómű strapa bíró. Ha a hűtőkből kimosatod a bogarakat ennyi kilomternél kötelező persze bogároldóval és slaggal nem gőzborotvával akkor úgy hűt hogy lefagysz. Köves utat jól fekszi terepen hamar felül, terheletlenül pattog és kifarol. Gyári good year gumik 100.000 et elmentek ez azért elég jó!
Hibalista
- Digit Klima Hőkofvezérlő kapcsoló, rádió, Légzsák firssités, ekészíj ( eredeti gyári cseréje után 120 km nél ) az új gyári beszállító szij ( made in romania ) őrjítően nyikorgott majd cserélték megint másik gyárira azóta jó ( persze elötte a sezrv0z mindent kicserélt feszítő generátor amiken semmi bajuk nem volt csak fogalmuk sem volt miért nyikorog ha midnen új hát mert sz ..r vol a beszállító ( no comment ). Lengőkar gombfej miatt gariba 100.000 nél, multi kormány kétszer a gombok és borítás kopása miatt szintén gari. Eddig 265.000 ig én csak egy gömbfejet és 3 granitura féktárcsát fizettem a többi garis volt és azóta nincs gond az autóval leszámítva hogy hidegen kopog a porlasztók miatt mit állat de megnézettem és még elmegy miután jól fogyaszt és nem füstől nem foglalkozok vele. azz új garnitura 500 ezer so...A részecske szürőmmel sosem volt igaz nem városba hsználtam hanem sokat autópályán meg vidéken persze volt terepezés is de ritkán. A Most nézettem meg a lengéscsillapítókat és 75 % osak.Olaj csere csakis 15.000 ként vsgy motornak annyi. Nekem nincs gond velem nem eszi az olajat turbo jó meghálálta a sürű olaj cseré, nem véletlenül nem szakadt el a vezérlés lánca eddig... pedig egy soros és azt mondják gyenge. Olaj folyás nincs sehol csak kicsit könnyezik a vacum pumpnál de nem volt vele gond. Gyári aksi 3 évig bírta, izzitás még mindig fullosan müködik bér -5 ig nem is kell. Csomagtért ajtó zárja beesett pert egy szar muanyag héz tartja no commetn 9.5 millióért azért ennél többet vártam nyikorog mint állat a hátulja és pattog a fék gyenge pedig én midnig gyárit vettem bele, ha vontatsz főleg 3t tonnát akkor felejtsd el hogy megállsz amúgy ha ezt számításba veszed akkor ok. hátul ne ülj mert tengeri beteg leszel. AZ automatába cseréltesd az olajat én 120 ként szoktam és nincs is vele még gond. olaj csere difikben 60e gázolaj écs levegőszürőt minden olaj cserekor vagy másodiknál ne később!! Nekem meg is hállálta eddig. HÁTSÓ DOBFÉKHEZ SOHA NEM kellett nyulni cska 60 ként kötlező krban tartás ( brállít tisztít ) azért ez nem rossz
Ide hordtam szervizbe
Nissan gablinig zugló gari után ne vidd oda én Nissan Gyulához hordom Jászberényi út
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 265000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | a6 | Következő autója? | Navarra h a kijön az új |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
